Wiadomo, że te cła to mechanicznie trybut, ale ładnie ubrany w słowa.
To jak wszystko jest ustalone, to siądę do pisania i jakoś wieczorem/w nocy wrzucę edit do podania z pokolorowanymi zmianami, żeby wszystkiego nie trzeba było czytać. Jak chcecie nowy post, to napiszcie. '()'
Liga wolnych ludzi
Re: Liga wolnych ludzi
Jak dla mnie wystarczy edytowanie z zaznaczonymi zmianami.
Re: Liga wolnych ludzi
PODANIE WARUNKOWO ZAAKCEPTOWANE
Warunkowe zaakceptowanie oznacza:
I. Na skutek innych podań mogą jeszcze wyniknąć kwestie, które trzeba będzie to doprecyzować (zwłaszcza w przypadku konfliktu podań).
II. Modyfikatory mogą ulec zmianie z uwagi na balans.
III. Możesz dalej proponować zmiany, natomiast od teraz każda zmiana podania musi być wcześniej konsultowana z GMami.
IV. Możliwe jest "ponowne otwarcie podania" na Twoją prośbę, w przypadku znacznej zmiany mechaniki lub zmiany stanu startowego.
Modyfikatory:
Tradycja morska
Tańsza konstrukcja okrętów, dzięki rozwiniętej stoczni w stolicy.
Skutek: Liga może rozmieścić inwestycję o charakterze dużej i specjalnej stoczni, pozwalającej co turę wodować 5 okrętów ze zniżką 25%. Stocznia może zostać rozbudowana.
Działająca akademia
Od osiemdziesięciu lat działająca Akademia wolności.
Skutek: Kraj posiada akademię, która chociaż niedofinansowana może zostać łatwiej rozbudowana.
Centrum Handlu
Duża część handlu z północy na południe przepływa przez Złotą Cieśninę.
Skutek: Startowy poziom wartości handlu w kraju wynosi 45%
Tolerancyjne społeczeństwo
Społeczeństwo wsparte prawami jest spokojne mimo różnorodności religii i pochodzenia.
Skutek: W Lidze rzadziej zdarzają się przykre przypadki nietolerancji, fanatyzmu i ksenofobii, niż w innych krajach, co nie znaczy że nie występują wcale.
Mniej zamków
Przez lata pokoju zachodnie prowincje republiki zaniedbały budowle obronne.
Skutek: Kraj startuje z jednym zamkiem II poziomu mniej oraz trzema zamkami I poziomu mniej
Bardzo małe państwo
Jedno z mniejszych państw na kontynencie.
Skutek: Kraj posiada 4 prowincje i 60 PP mniej na start
Powiązania z Aletris
Mimo dużej autonomii w działaniach wewnętrznych i do pewnego stopnia na arenie międzynarodowej republika nadal oficjalnie uznawana jest za podwładnego Oświeconego Miasta. Państwa wspierają się sojuszem militarnym. Dzięki statusowi seniora w tej relacji kupcy z Aletris mają liczne przywileje handlowe w Republice. Kupcy z Republiki są poddani prawu składu w Aletris.
Skutek: Liga ponosi straty na rzecz Republiki Aletris w wysokości 10% swoich dochodów w złocie co turę. Aletris może potraktować atak na Księstwo jak za atak na swojego sojusznika.
Warunkowe zaakceptowanie oznacza:
I. Na skutek innych podań mogą jeszcze wyniknąć kwestie, które trzeba będzie to doprecyzować (zwłaszcza w przypadku konfliktu podań).
II. Modyfikatory mogą ulec zmianie z uwagi na balans.
III. Możesz dalej proponować zmiany, natomiast od teraz każda zmiana podania musi być wcześniej konsultowana z GMami.
IV. Możliwe jest "ponowne otwarcie podania" na Twoją prośbę, w przypadku znacznej zmiany mechaniki lub zmiany stanu startowego.
Modyfikatory:
Tradycja morska
Tańsza konstrukcja okrętów, dzięki rozwiniętej stoczni w stolicy.
Skutek: Liga może rozmieścić inwestycję o charakterze dużej i specjalnej stoczni, pozwalającej co turę wodować 5 okrętów ze zniżką 25%. Stocznia może zostać rozbudowana.
Działająca akademia
Od osiemdziesięciu lat działająca Akademia wolności.
Skutek: Kraj posiada akademię, która chociaż niedofinansowana może zostać łatwiej rozbudowana.
Centrum Handlu
Duża część handlu z północy na południe przepływa przez Złotą Cieśninę.
Skutek: Startowy poziom wartości handlu w kraju wynosi 45%
Tolerancyjne społeczeństwo
Społeczeństwo wsparte prawami jest spokojne mimo różnorodności religii i pochodzenia.
Skutek: W Lidze rzadziej zdarzają się przykre przypadki nietolerancji, fanatyzmu i ksenofobii, niż w innych krajach, co nie znaczy że nie występują wcale.
Mniej zamków
Przez lata pokoju zachodnie prowincje republiki zaniedbały budowle obronne.
Skutek: Kraj startuje z jednym zamkiem II poziomu mniej oraz trzema zamkami I poziomu mniej
Bardzo małe państwo
Jedno z mniejszych państw na kontynencie.
Skutek: Kraj posiada 4 prowincje i 60 PP mniej na start
Powiązania z Aletris
Mimo dużej autonomii w działaniach wewnętrznych i do pewnego stopnia na arenie międzynarodowej republika nadal oficjalnie uznawana jest za podwładnego Oświeconego Miasta. Państwa wspierają się sojuszem militarnym. Dzięki statusowi seniora w tej relacji kupcy z Aletris mają liczne przywileje handlowe w Republice. Kupcy z Republiki są poddani prawu składu w Aletris.
Skutek: Liga ponosi straty na rzecz Republiki Aletris w wysokości 10% swoich dochodów w złocie co turę. Aletris może potraktować atak na Księstwo jak za atak na swojego sojusznika.