Zakon Wiecznego Ognia

Awatar użytkownika
Skryba
Mistrz Gry
Posty: 3426
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Zakon Wiecznego Ognia

Post autor: Skryba »

Dla mnie ok. @Tymus ?
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 1627

Re: Zakon Wiecznego Ognia

Post autor: Tymus »

PODANIE WARUNKOWO ZAAKCEPTOWANE

Warunkowe zaakceptowanie oznacza:
I. Na skutek innych podań mogą jeszcze wyniknąć kwestie, które trzeba będzie to doprecyzować (zwłaszcza w przypadku konfliktu podań).
II. Modyfikatory mogą ulec zmianie z uwagi na balans.
III. Możesz dalej proponować zmiany, natomiast od teraz każda zmiana podania musi być wcześniej konsultowana z GMami.
IV. Możliwe jest "ponowne otwarcie podania" na Twoją prośbę, w przypadku znacznej zmiany mechaniki lub zmiany stanu startowego.

Modyfikatory:

Wielkie miasto Tettau
Tettau jest stolicą zarówno państwa zakonnego jak i kultu wiecznego ognia. Przyjęta blisko wiek temu przez wielkiego mistrza Wilhelma de Feuerherza koncepcja budowy wielkiego ośrodka miejskiego połączonego z szeregiem mniejszych miast i wsi sprawiła, że dziś Tettau jest jednym z największych i najludniejszych miast w całym Imperiusie.
Skutek: Kraj posiada 5 PB więcej na start

Liczniejsza populacja
Realizowana od wieku koncepcja wielkiego ośrodka miejskiego Tettau przyniosła nieoczekiwaną przez zakonnych planistów korzyść w postaci rosnącej populacji w miastach. Wielki ośrodek miejski w połączeniu z rozwojem medycyny sprawił, że dzietność w miastach podniosła się kilkukrotnie, co w skali wieku pozwoliło nie tylko nadrobić straty ludnościowe z czasów ciemnego słońca, ale również wyjść mocno do przodu.
Skutek: Kraj posiada 30 PP więcej na start

Opuszczone zamki
Czas ciemnego słońca był mrocznym okresem w dziejach zakonu. Zaraza w połączeniu z głodem przetrzebiła niejedną załogę zamku często zmuszając jej resztki do pozostawienia murów samych sobie. Opuszczone zamki w wyniku powodzi oraz rebelii voldanów, którzy często z nich korzystali zaczęły niszczeć, co dobitnie wykorzystał czas dopełniając obraz zniszczenia.
Skutek: Kraj startuje z jednym zamkiem II poziomu mniej oraz dwoma zamkami I poziomu mniej
Zablokowany

Wróć do „Zaakceptowane”