Prawa

Położone w północnym Imperiusie. Monarchia. Wiara: havryzm.

Moderator: Saharczyk

Awatar użytkownika
Saharczyk
Posty: 365

Prawa

Post autor: Saharczyk »

Tutaj prawa wszelaki królewski herold będzie ogłaszał wszem i wobec.
Awatar użytkownika
Saharczyk
Posty: 365

Re: Prawa

Post autor: Saharczyk »

O Bergii

W zamian za zasługi w odkryciu Wysp Tef przez Flaviusza Gacjusza Agricole, rodzina Agricola zostanie zarządcami powstałego tam miasteczka Berghur z nadania królewskiego.
Awatar użytkownika
Saharczyk
Posty: 365

Re: Prawa

Post autor: Saharczyk »

O Klanie Kheratów
I. Lud Kheratów, zamieszkujący Wyspy Tef, oficjalnie uznany zostaje za Klan i włączony zostaje do wspólnoty Klanów królestwa Kaldahu.
II. Wodzem Klanu Kherat zostaje Baqtkhet w myśl prawa kaldahskiego.
III. Wyspy Tef należące do Kheratów uznane zostają za ziemie Królestwa.
IIIa. Wynegocjowane wcześniej prawa dzierżawy wysp zostają uhonorowane.
IV. Klanowi Kherat zagwarantowana zostaje wolność wyznawania wiary i obyczajów. Król gwarantuje również Kheratom ochronę w przypadku prób wysiedlenia lub odebrania ziemi przez siły zewnętrzne jak i wewnętrzne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Królestwo Kaldahu”