Podanie o Plemiona Ungołów

Awatar użytkownika
Skryba
Mistrz Gry
Posty: 3426
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Skryba »

Zeby było łatwiej wyszukać, jest to lud Juumitów (m: Juumici)
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
Hasztag
Posty: 155

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Hasztag »

Widzę problem spróbuję się dostosować.
1) Dziękuję skrybo, wiem o tym, aczkolwiek ciężko mi to pamiętać jak piszę na szybko. Postaram się być dokładniejszym. Liczyłem na jakieś dokładniejsze skierowanie, gdyż informacje w dziale Encyklopedi były szczątkowe. Jednak jak rozumiem mam próbować samodzielnie używając wyszukiwarki szukać. Przepraszam jeżeli przez jakiś czas nie będę jeszcze wiedział wszystkego, postaram się nadrobić jak najszybciej. Takie rozmówkowe pytania, będę zadawał na discordzie.
2) Czy można jako Avatara mieć kogoś "nie stąd", kto przybywa albo sam, albo z uchodźcami, czy tam armią. Podbija on, bierze ślub, przejmuje władze intrygą, czy jak kolwiek obejmuje stery nad Valdarii
3) Chciałbym wiedzieć co jest z lore Valdarii zawarte w kamieniu, bo sam lore jest w odrzuconych i niby mam jakieś pole do zmian, ale nie wiem czy propozycje będą nie adekwatne (jak obecnie wychodzi że takimi rzucałem) chciałbym poprostu wiedzieć czy tak rzucać pomysłami zmian do was czy może moglibyście mniej więcej przybliżyć mi co ma znaczenie i jest już zawarte w kamieniu?
3.1) Jak bardzo można zmienić lore tej herezji? Czy Avatar może być heretykiem.
3.2) Czy będę mógł napisać odnowa, oczywiście zawierając elementy, które już pojawiły się w grze, opis kraju do encyklopedii.
Plemiona Ungołów
Awatar użytkownika
Skryba
Mistrz Gry
Posty: 3426
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Skryba »

1) Nie ma sprawy, jak coś potrzebujesz pomocy to pisz śmiało, nie tylko do MG - gracze też są bardzo pomocni :)
2) Niby możesz ale na pewno będzie to o wiele trudniejsze, nie tylko na start, ale i w ciągu gry - bo poddani długo mogą nie zaakceptować takiego outsidera. Najprościej chyba wtedy wziąć inny kraj, bo Valdaria ma swoje określone klimaty i warto nią grać dla nich :)
3) Ogółem kultura (Hiszpanie), religia i historyczne stosunki z sąsiadami są nie do zmiany. Reszta podlega negocjacjom.
3.1) jak w #2
3.2) raczej w podaniu, bo nadal jesteśmy na etapie rekrutacji
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
Hasztag
Posty: 155

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Hasztag »

2) Czy masz propozycje, który z dostępnych krajów bo osobiście po przeczytaniu ich jeszcze raz nie jestem pewien, który insynułujesz, a sam nie widzę, który byłby lepszy. Mam też pytanie czy w tym świecie kultury opracowały myśl narodową?
Plemiona Ungołów
Hasztag
Posty: 155

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Hasztag »

Przespałem się i mam pytanie o Samodzierżastwo Ujlaków:
1) jak jest z bonusami i wadami takiego państwa NPC?
2) jak jest z rządzeniem bo tam z tego co wyczytałem jest 2 Carów, a gracz ma 1 Avatara
3) Jak jest z jego jednostkami

To jest w sumie kraj który pasuje mi koncepcyjnie, a nie za bardzo chciałbym cokolwiek w nim zmieniać, bardziej chciałbym wiedzieć jak to działa.
Plemiona Ungołów
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 1627

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Tymus »

1) Generalnie nie ma sensu teraz rozpisywać bonusów i wad startowych tego NPCta bo różnice się w miarę zatarły (będzie to odwzorowane startową gospodarką). Bonusy i wady, które w uproszczeniu jeszcze mają większy wpływ to "mniejszy kraj" oraz wroga mniejszość religijna.
2) Tu może Skryba potwierdzi jak będzie ale obejmiesz kontrolę nad jednym z nich i jego stronnikami. Drugi będzie pod egidą GMów.
3) Jako, że nie było gracza na Samodzierżawiu będzie pewna dowolność w ich doprecyzowywaniu. Ale posiadają WZ w tych kategoriach:
* lekka piechota
* łucznicy konni (lekka jazda)
* pikinierzy

Jeśli jesteś zainteresowany tym krajem, to w ramach małej weryfikacji - krótko nam napisz czy kraj jest związany jakimiś umowami z innymi państwami? A jeśli tak to jakimi.
Hasztag
Posty: 155

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Hasztag »

Mają kontrakt z Karilian:
1) O tym że ma być promowany Uniwersytet
2) Umowa o otwarciu Handlu
3) Rozwiązywanie sporów między nimi za pomocą negocjacji
4) Wspólna ochrona przed Piratami

Ogólnie to to: viewtopic.php?p=4586&hilit=ujlak%C3%B3w#p4586

Wiesz co zastanawiają mnie ci dwaj Carowie, bo to takie proszenie się o Wojnę domową, jak nie z chciwości to tylko dlatego że jako gracz nie zabardzo mam ochotę pytać się co chwila o zgodę NPC MG i dyskutować z nim pomysły XD. Chciałbym dokładniej wiedzieć jakby to wyglądało więc poczekam jeszcze na opinię Skryby.

Co do Bonusów i Wad, jestem o tyle zaskoczony że zdaje mi się że parę krajów ma bonusy bardziej stałe jak tańsze statki, czy da się te bonusy zdobyć fabularnie w czasie gry. Bo też są startowe bonusy na liście jak 2 pałac, co rozumiem że bez sensu rozpisywać, czy podział religijny itd.
Plemiona Ungołów
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 1627

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Tymus »

Tak, są bonusy i wady które i mają dłuższy skutek ale nie każdy je otrzymywał. Dla Samodzierżawia nic takiego nie przewidywaliśmy.

Bonusy da się zdobyć w trakcie gry jak najbardziej.
Hasztag
Posty: 155

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Hasztag »

Przemyślałem to i jak to ja zmieniłem zdanie. Przepraszam czasem tak mam :/

Plemię Ungołów. Z ich śmiesznym ucztowaniem, co prawda wolałbym ich bardziej mongolskich niż ogrowych, ale lubię ich ucztowanie.

1) Czy Avatar może być nowym Khanem?
Plemiona Ungołów
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 1627

Re: Podanie o Księstwo Valdarii

Post autor: Tymus »

Tak, może być.


Jeśli jesteś zainteresowany tym krajem, to w ramach małej weryfikacji - krótko nam napisz czy kraj jest związany jakimiś umowami z innymi państwami? A jeśli tak to jakimi.
Zablokowany

Wróć do „Zaakceptowane”