Ruchy wojsk


Krew i śmierć.
Awatar użytkownika
Skryba
Mistrz Gry
Posty: 3426
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Ruchy wojsk

Post autor: Skryba »

Muszą zawierać obowiązkowo:
- datę (turę) wykonania
- kraj wydający RW
- miejsce początkowe z którego rusza armia
- miejsce końcowe do którego idzie armia oraz kraj docelowej kampanii


Przykładowo:

Księstwo Oleśnicko-Warszawskie
256 RNE (tura VII)
Armia Koronna zbiera się w Ruczaju w Księstwie Zawistowskim i rusza na Wrocław w Królestwie Czeskim.
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 1099

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

801

Flota Zachodnia wyrusza na zachód od wyspy Caelid, patrolując wybrzeża wyspy, zwalczając piractwo i chroniąc statki kupieckie.

Flota Północna wyrusza na północ od wyspy Caelid, patrolując wybrzeża wyspy, zwalczając piractwo i chroniąc statki kupieckie.

Flota Wschodnia wyrusza na wschód od wyspy Caelid, patrolując wybrzeża wyspy, zwalczając piractwo i chroniąc statki kupieckie.
Awatar użytkownika
Wierzymierz
Posty: 204

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Wierzymierz »

801, Levamentum

Flota Północna wyrusza z portu w Aballo na patrol północnych wybrzeży państwa .
Flota Południowa wyrusza z portu w Madh na partol południowych wybrzeży państwa.
Strażnicy Dróg zbierają się w Danastrze i patroują terytorium państwa.
Rodr
Posty: 132

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Rodr »

Królestwo Mezarii
801 (Tura 1)


Gwardia Królewska pilnuję porządku w Ambrozji.

Armia Mezzaryjska zbiera się w Ambrozji i wyrusza patrolować terytorium Królestwa.

Flota Królewska wyrusza z portu w Rimili i patroluję wybrzeże państwa.
Hospodar
Posty: 75

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Hospodar »

Republika Primorska (poprawione)

801 (Tura 1)

1 Armia: Obsadza miasta Nevelkograd, Mirzyno, Krimkograd, Smoltkin z zadaniem pilnowania porządku

Flota: Wyrusza z portu Nevelkogradzikiego z zadaniem patrolowania szlaków kupieckich nieopodal wyspy
Ostatnio zmieniony pn lut 10, 2025 1:21 pm przez Hospodar, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Skryba
Mistrz Gry
Posty: 3426
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Skryba »

Hospodar pisze: ndz lut 09, 2025 11:05 pm Republika Primorska

801 (Tura 1)

Wojska lądowe: Siedzą sobie w miastach i patrolują okolice

Flota: Patroluje szlaki kupieckie nieopodal wyspy i przybrzeża w około wyspy
RW niezgodny z zasadami (brak lokalizacji, nazw armii, szczegółowości rozkazu).
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
Awatar użytkownika
Wierzymierz
Posty: 204

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Wierzymierz »

802, Levamentum

Flota Północna kontynuuje patrolowanie północnych wybrzeży państwa .
Flota Południowa kontynuuje patrolowanie południowych wybrzeży państwa.
Strażnicy Dróg kontynuują patrolowanie terytorium państwa.
Rodr
Posty: 132

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Rodr »

Królestwo Mezarii
802 (Tura 2)


Gwardia Królewska pilnuje porządku w Ambrozji.

Armia Mezzaryjska zbiera się w Ambrozji i wyrusza patrolować terytorium Królestwa.

Flota Królewska wyrusza z portu w Rimili i patroluje wybrzeże państwa.
Awatar użytkownika
Gustaw
Posty: 421

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Gustaw »

Tura 3 / Rok 803

Wielkie Cesarstwo-Arcykrólestwo Najjaśniejszych Księstw Korków

Armia Wielkocesarska patroluje granice kraju i eskortuje gości do Pałacu przy Łzie.
Gwardia Wielkocesarska zabezpiecza uroczystości odbywające się w Pałacu przy Łzie.
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 1099

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

803

Flota Zachodnia wraca na Caelid i rozwiązuje się.

Flota Północna wraca na Caelid i rozwiązuje się.

Flota Wschodnia wraca na Caelid i rozwiązuje się.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wojny”