Kompanie Najemnicze
: wt paź 24, 2023 11:27 am
Zasady dla najemników:
1. Najemnicy mimo, że mają określony rodowód, nie przebywają stale w jednym miejscu. Stąd jest możliwe zrekrutowanie ich niezależnie od miejsca "od razu".
2. W przypadku zakończenia kontraktu ew. rozbicia kompanii, dana kompania potrzebuje standardowo 1 turę na reorganizację i uzupełnienie strat. Nie stosuję się to w przypadku jeśli ktoś "przejmie" od razu kontrakt najemniczy - natomiast wtedy najemnicy muszą dotrzeć do pracodawcy, a nie pojawiają się u niego instant.
3. Zaproponowana kwota utrzymania jest minimalną kwotą, za jaką dana kompania pracuje. Można ją podbijać, zwłaszcza jeśli nam zależy na ich "lojalności".
4. W przypadku zawierania kontraktu, można zaproponować czas oznaczony jego trwania - najemnicy będą preferowali długie kontrakty z gwarancją zatrudnienia, nawet jeśli ktoś zaproponuje im minimalnie wyższą cenę. Preferują także pracę dla prestiżowego władcy.
5. W przypadku strat w kompanii żołd nie ulega zmianie.
6. Niektóre kompanie mają wyznaczonych dowódców - możemy oddać takim dowodzenie nad i naszymi jednostkami "narodowymi" lecz nie gwarantuje to specjalnego bonusa - oni często nawykli tylko do dowodzenia tylko swoim oddziałem. Do tego może taki ruch wprowadzić sprzeciw dowódców lokalnych (acz nie musi) - zależy od okoliczności i kraju.
7. Kompanie, które nie mają podanego dowódcy, oczywiście posiadają kapitanów, lecz nie pełnią oni roli mechanicznych dowódców.
8. Oferty wynajęcia najemników składacie w odpowiednim temacie na tajnym forum, natomiast dajecie tutaj linka do posta z ofertą oraz wskazujecie, do której kompanii jest oferta kierowana. Kompania może przyjąć ofertę nie czekając na inne!
9. Najemnicy są obecni w świecie gry - to znaczy, że jeśli ktoś długo nie będzie danej kompanii zatrudniał, to może ona albo ulec rozproszeniu, albo pojawić się w jakimś kraju, rabując cywilów.
10. Z czasem mogą się pojawić i nowi najemnicy albo sami dowódcy.
11. Można także dążyć do utworzenia własnej kompanii najemnej.
12. Najemnicy nie kosztują utrzymania w zaopatrzeniu (poza przypadkami długotrwałych oblężeń, gdzie nie mogą sami zapewnić sobie aprowizacji), płacimy im jedynie złotem.
---
Kompanie najemnicze:
Barwna Chorągiew
Dowódca: Symnach "Kulawy" [789]
Stan: Wolni
Wronie bractwo
Dowódca: Utgar "Wronie Oko" [780]
Stan: Wolni
Górska Banda
Dowódca: brak
Stan: Wolni
Wielka Kompania
Dowódca: sir John Darkwood [788]
Stan: Wolni
Kompania Psa
Dowódca: Giovanni Ponti [790]
Stan: Wolni
Regiment Calabrasca
Dowódca: brak
Stan: Wolni
Talifatowie
Dowódca: brak
Stan: Wolni
Latający Kaldahowie
Dowódca: brak
Stan: Wolni
Straż Dzienna
Dowódca: Samwise von Gilnes [794]
Stan: Zajęci - Srebrna Liga
Biały Czambuł
Dowódca: "Chan" Bogdo-gegen [801]
Stan: Wolni
Ślepe pensy
Dowódca: Brak
Stan: Wolni
1. Najemnicy mimo, że mają określony rodowód, nie przebywają stale w jednym miejscu. Stąd jest możliwe zrekrutowanie ich niezależnie od miejsca "od razu".
2. W przypadku zakończenia kontraktu ew. rozbicia kompanii, dana kompania potrzebuje standardowo 1 turę na reorganizację i uzupełnienie strat. Nie stosuję się to w przypadku jeśli ktoś "przejmie" od razu kontrakt najemniczy - natomiast wtedy najemnicy muszą dotrzeć do pracodawcy, a nie pojawiają się u niego instant.
3. Zaproponowana kwota utrzymania jest minimalną kwotą, za jaką dana kompania pracuje. Można ją podbijać, zwłaszcza jeśli nam zależy na ich "lojalności".
4. W przypadku zawierania kontraktu, można zaproponować czas oznaczony jego trwania - najemnicy będą preferowali długie kontrakty z gwarancją zatrudnienia, nawet jeśli ktoś zaproponuje im minimalnie wyższą cenę. Preferują także pracę dla prestiżowego władcy.
5. W przypadku strat w kompanii żołd nie ulega zmianie.
6. Niektóre kompanie mają wyznaczonych dowódców - możemy oddać takim dowodzenie nad i naszymi jednostkami "narodowymi" lecz nie gwarantuje to specjalnego bonusa - oni często nawykli tylko do dowodzenia tylko swoim oddziałem. Do tego może taki ruch wprowadzić sprzeciw dowódców lokalnych (acz nie musi) - zależy od okoliczności i kraju.
7. Kompanie, które nie mają podanego dowódcy, oczywiście posiadają kapitanów, lecz nie pełnią oni roli mechanicznych dowódców.
8. Oferty wynajęcia najemników składacie w odpowiednim temacie na tajnym forum, natomiast dajecie tutaj linka do posta z ofertą oraz wskazujecie, do której kompanii jest oferta kierowana. Kompania może przyjąć ofertę nie czekając na inne!
9. Najemnicy są obecni w świecie gry - to znaczy, że jeśli ktoś długo nie będzie danej kompanii zatrudniał, to może ona albo ulec rozproszeniu, albo pojawić się w jakimś kraju, rabując cywilów.
10. Z czasem mogą się pojawić i nowi najemnicy albo sami dowódcy.
11. Można także dążyć do utworzenia własnej kompanii najemnej.
12. Najemnicy nie kosztują utrzymania w zaopatrzeniu (poza przypadkami długotrwałych oblężeń, gdzie nie mogą sami zapewnić sobie aprowizacji), płacimy im jedynie złotem.
---
Kompanie najemnicze:
Barwna Chorągiew
Dowódca: Symnach "Kulawy" [789]
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Dowódca: Utgar "Wronie Oko" [780]
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Górska Banda
Dowódca: brak
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Wielka Kompania
Dowódca: sir John Darkwood [788]
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Dowódca: Giovanni Ponti [790]
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Dowódca: brak
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Dowódca: brak
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Dowódca: brak
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Dowódca: Samwise von Gilnes [794]
Stan: Zajęci - Srebrna Liga
► Pokaż Spoiler
Dowódca: "Chan" Bogdo-gegen [801]
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler
Ślepe pensy
Dowódca: Brak
Stan: Wolni
► Pokaż Spoiler