Podanie do Gry
Podanie do Gry
Chciał bym Zagrać na Związku Handlowym Czarnego Oka.
W zmianach chciał bym o ile to możliwe zmienić takie o to rzeczy:
-władza jest dziedziczna i Króla/Książe ma władze i nie jest wybierany.
-Król nie poświęca przyrodzenia lecz najmłodszego syna lub Córkę Kruczej Pani (chodzi o Religie).
-Zmienienie Historii z okresu walki z Imperium ma to na celu zmienienie Typów Jednostek.
-Zmiana wszystkich 3 typów jednostek jakie zostały wybrane przez poprzedniego gracza (oczywiście będę mógł dopłacić za zmianę w uzbrojeniu i złocie).
-Nazwa Kraju: Księstwo Handlowe Czarnego Oka i poprawić baner (godło/Flage) który przygotuje.
-Chciałby zmienić duże miasto na Elitarne Wojsko lub coś w ten deseń o ile nie sprawi to za dużo kłopotów.
W zmianach chciał bym o ile to możliwe zmienić takie o to rzeczy:
-władza jest dziedziczna i Króla/Książe ma władze i nie jest wybierany.
-Król nie poświęca przyrodzenia lecz najmłodszego syna lub Córkę Kruczej Pani (chodzi o Religie).
-Zmienienie Historii z okresu walki z Imperium ma to na celu zmienienie Typów Jednostek.
-Zmiana wszystkich 3 typów jednostek jakie zostały wybrane przez poprzedniego gracza (oczywiście będę mógł dopłacić za zmianę w uzbrojeniu i złocie).
-Nazwa Kraju: Księstwo Handlowe Czarnego Oka i poprawić baner (godło/Flage) który przygotuje.
-Chciałby zmienić duże miasto na Elitarne Wojsko lub coś w ten deseń o ile nie sprawi to za dużo kłopotów.
Re: Podanie do Gry
-władza jest dziedziczna i Króla/Książe ma władze i nie jest wybierany.
-Król nie poświęca przyrodzenia lecz najmłodszego syna lub Córkę Kruczej Pani (chodzi o Religie).
-Zmienienie Historii z okresu walki z Imperium ma to na celu zmienienie Typów Jednostek.
-Zmiana wszystkich 3 typów jednostek jakie zostały wybrane przez poprzedniego gracza (oczywiście będę mógł dopłacić za zmianę w uzbrojeniu i złocie).
-Nazwa Kraju: Księstwo Handlowe Czarnego Oka i poprawić baner (godło/Flage) który przygotuje.
-Chciałby zmienić duże miasto na Elitarne Wojsko lub coś w ten deseń o ile nie sprawi to za dużo kłopotów.
1) można to ogarnąć IG, po Twoim wejściu, obejmuje władzę ktoś nowy i montuje stronnictwo do przewrotu/zmiany zasad; na pewno w każdym razie możliwe - trochę będziesz musiał się napracować, ale po to tez się gra
2) j/w bo do tyłu to zmieniać to ciężko, tu nie powinno być problemu, w erze "renesansu" na pewno ten zwyczaj widzi się już jako mocno barbarzyński
3) co konkretnie z historii?
4) @Tymus
5) godło możesz zmienić od ręki, co do zmiany na Księstwo to jak w #1
6) @Tymus
-Król nie poświęca przyrodzenia lecz najmłodszego syna lub Córkę Kruczej Pani (chodzi o Religie).
-Zmienienie Historii z okresu walki z Imperium ma to na celu zmienienie Typów Jednostek.
-Zmiana wszystkich 3 typów jednostek jakie zostały wybrane przez poprzedniego gracza (oczywiście będę mógł dopłacić za zmianę w uzbrojeniu i złocie).
-Nazwa Kraju: Księstwo Handlowe Czarnego Oka i poprawić baner (godło/Flage) który przygotuje.
-Chciałby zmienić duże miasto na Elitarne Wojsko lub coś w ten deseń o ile nie sprawi to za dużo kłopotów.
1) można to ogarnąć IG, po Twoim wejściu, obejmuje władzę ktoś nowy i montuje stronnictwo do przewrotu/zmiany zasad; na pewno w każdym razie możliwe - trochę będziesz musiał się napracować, ale po to tez się gra

2) j/w bo do tyłu to zmieniać to ciężko, tu nie powinno być problemu, w erze "renesansu" na pewno ten zwyczaj widzi się już jako mocno barbarzyński
3) co konkretnie z historii?
4) @Tymus
5) godło możesz zmienić od ręki, co do zmiany na Księstwo to jak w #1
6) @Tymus
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
Re: Podanie do Gry
3) co konkretnie z historii?
dokładnie ten kawałek który już poprawiłem, chodzi w nim głównie o wojska bo chcę bardziej nacisk na takich Górali wojowników zrobić niż na Jednostki zaczepne które tu kolega opisał wcześniej
Od tamtego czasu wydarzyło się wiele. Na horyzoncie pojawiło się Imperium, które na zawsze odmieniło te ziemie. Brutalna kampania wojenna Imperium, około 340 roku kalendarza imperialnego, miała na celu wyznaczenie trasy wokół kontynentu. W wyniku tej kampanii drewniane gaje zostały zrównane z ziemią, a na ich miejscu wznosiły się kamienne twierdze. Legiony imperium posuwały się naprzód, lecz bardzo powoli. Natura nie oszczędzała ludzi z południa, nieprzyzwyczajonych do lodowatych temperatur, lawin i trujących oparów.
Nixowie, ludzie śniegu, może nie dysponowali najliczniejszą armią, nie mieli tak wielu koni co Imperium, a ich pancerze jeszcze nie dorównywały wrogim. Jednakże, doskonale radzili sobie w zasadzkach, paleniu obozów i nocnych atakach. Ich dyscyplina, wyszkolenie i przystosowanie do trudnych warunków pozwalały im stawić skuteczny opór Imperium. Elitarni łucznicy z długimi łukami i łucznicy konni męczyli wrogie jednostki, które nie były w stanie z nimi równo walczyć przez co imperium za każdy zdobyty Metr ziemi przypłacało krwią swoich wojowników. To samo dotyczyło ciężkiej Kruczej jazdy, która, choć nie była liczna, swoimi umiejętnościami, najlepszymi dostępnymi pancerzami i bronią, była postrachem na polu bitwy, Potrafiła rozgramiać czasami nawet o 3 razy liczniejsze wojska dzięki swojej taktyce która polegała na ciągłej szarży i odwrocie.
Wielki książę prowadził wojnę przez całe 15 lat, zanim ostatecznie zdecydował się na negocjacje. Warunkiem rozejmu było wydzielenie tutejszych nawigatorów do prowadzenia okrętów Imperium i otwarcie portów. Kraj stał się lennem Imperium, płacąc stosowną daninę i zwalniając statki pod flagą imperatora z jakichkolwiek opłat celnych. Pozostałe kwestie zostały wynegocjowane, a akademia utrzymywała kontakt ze szkołami w Imperium. Książę uzyskał również ochronę Krukoszponów, a nawigatorzy płacą im krwawą daninę, prowadząc statki przez lodowate wody Utumno, Świata Cieni i północnego oceanu aż po dziś dzień.
dokładnie ten kawałek który już poprawiłem, chodzi w nim głównie o wojska bo chcę bardziej nacisk na takich Górali wojowników zrobić niż na Jednostki zaczepne które tu kolega opisał wcześniej
Od tamtego czasu wydarzyło się wiele. Na horyzoncie pojawiło się Imperium, które na zawsze odmieniło te ziemie. Brutalna kampania wojenna Imperium, około 340 roku kalendarza imperialnego, miała na celu wyznaczenie trasy wokół kontynentu. W wyniku tej kampanii drewniane gaje zostały zrównane z ziemią, a na ich miejscu wznosiły się kamienne twierdze. Legiony imperium posuwały się naprzód, lecz bardzo powoli. Natura nie oszczędzała ludzi z południa, nieprzyzwyczajonych do lodowatych temperatur, lawin i trujących oparów.
Nixowie, ludzie śniegu, może nie dysponowali najliczniejszą armią, nie mieli tak wielu koni co Imperium, a ich pancerze jeszcze nie dorównywały wrogim. Jednakże, doskonale radzili sobie w zasadzkach, paleniu obozów i nocnych atakach. Ich dyscyplina, wyszkolenie i przystosowanie do trudnych warunków pozwalały im stawić skuteczny opór Imperium. Elitarni łucznicy z długimi łukami i łucznicy konni męczyli wrogie jednostki, które nie były w stanie z nimi równo walczyć przez co imperium za każdy zdobyty Metr ziemi przypłacało krwią swoich wojowników. To samo dotyczyło ciężkiej Kruczej jazdy, która, choć nie była liczna, swoimi umiejętnościami, najlepszymi dostępnymi pancerzami i bronią, była postrachem na polu bitwy, Potrafiła rozgramiać czasami nawet o 3 razy liczniejsze wojska dzięki swojej taktyce która polegała na ciągłej szarży i odwrocie.
Wielki książę prowadził wojnę przez całe 15 lat, zanim ostatecznie zdecydował się na negocjacje. Warunkiem rozejmu było wydzielenie tutejszych nawigatorów do prowadzenia okrętów Imperium i otwarcie portów. Kraj stał się lennem Imperium, płacąc stosowną daninę i zwalniając statki pod flagą imperatora z jakichkolwiek opłat celnych. Pozostałe kwestie zostały wynegocjowane, a akademia utrzymywała kontakt ze szkołami w Imperium. Książę uzyskał również ochronę Krukoszponów, a nawigatorzy płacą im krwawą daninę, prowadząc statki przez lodowate wody Utumno, Świata Cieni i północnego oceanu aż po dziś dzień.
Re: Podanie do Gry
Co do Władca możemy odegrać że owy władca ma syna którego nazwę i opisze a po czasie jak jego Ojciec (obecny władca) ustabilizuje na tyle swoją pozycje i syna przekaże mu władze a ten za aprobatą większości zrobi z republiki Księstwo/Królestwo
Re: Podanie do Gry
To jak najbardziej jest możliwe ale już w trakcie gry, bez automatyzmu nagłego.Zmiana wszystkich 3 typów jednostek jakie zostały wybrane przez poprzedniego gracza (oczywiście będę mógł dopłacić za zmianę w uzbrojeniu i złocie).
4) @Tymus
Niestety jako, że był już gracz na tym państwie i bonusy były nadane to niezbyt widzę możliwość zmiany. Oczywiście z czasem w grze możesz zyskać podobną cechę.Chciałby zmienić duże miasto na Elitarne Wojsko lub coś w ten deseń o ile nie sprawi to za dużo kłopotów.
6) @Tymus
Re: Podanie do Gry
Historia ok, tylko z uwzględnieniem tego co napisał Tymus.
Czyli kim byś chciał grać? Chodzi mi o władcę, skąd pochodzi, czy był rodziną Hektora itp.
Czyli kim byś chciał grać? Chodzi mi o władcę, skąd pochodzi, czy był rodziną Hektora itp.
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
Re: Podanie do Gry
co do historii można napisać że to wojska zostały zapomniane i są tylko w starych księgach i opowieściach a teraz jest wykorzystywane to co napisał mój poprzednik a ja mam szanse przywrócić Legendy i zwyczaje oraz je unowocześnić czy coś. Bo fajnie to się z Akademią może kleić
Imię: Björn
Przynależność: Syn Hektora, obecnego władcy
Wiek: 19 Lat
Historia: Narodziny Björna były momentem pełnym chaosu. Burza, deszcz i błyskawice towarzyszyły mu podczas narodzin. Chłopiec przyszedł na świat w trudnych warunkach, a sam proces porodu pochłonął życie jego matki. Zanim jednak zmarła, nadano mu imię Björn.
Björn miał zielono-niebieskie oczy i blond włosy, co było dość nietypowe na tamte Okolice. Bez matczynej opieki, w młodym wieku został oddany pod opiekę służby, gdzie zdobywał różnorodne umiejętności. Już w wieku 5 lat było jasne, że chłopiec wyrośnie na potężnego wojownika, przewyższając rówieśników zarówno wzrostem, jak i umiejętnościami. Od najmłodszych lat fascynowały go szermierka i jazda konna, a także statki, co wpłynęło na jego zainteresowanie nawigacją i światem.
W wieku 7 Lat Trenowa szermierkę z Nauczycielem Oraz Uczęszczał na nauki do akademii gdzie uczyli go najlepsi w całym Kraju.
W wieku 14 Lat na Polowaniu zabiją Białego wilka która była matką przygarnął szczenię które jej towarzyszyło i je wychował za zgodą ojca na własne. Wilka-Matke zaś Oskórował oddał do obróbki i nosi jako Naramiennik po dziś dzień. zaś wilka nazwał Frost.
W wieku 15 lat Björn był już wyjątkowo wysoki, mierząc ponad 1,86 m. Pokonywał swoich nauczycieli szermierki z łatwością. Ojciec, dostrzegając potencjał syna, zaczął kształcić go na przyszłego władcę. Björn nie tylko uczył się sztuki walki, strategii i historii, ale także zdobywał umiejętności zarządzania krajem. Ojciec wbił mu do głowy, że to on powinien zostać następnym władcą.
W wieku 16lat był dość mocno zżyty z Wilkiem i Razem chodzili na Polowania a wilk Traktował go Jako jednego ze swoich i towarzyszył mu wszędzie. Wilk też rozumiał podstawowe Komendy i słuchał Się Björna. Frost też nie był mały a jego Białe Futro śliniło zawsze gdzie się pojawił, a jego postura pędziła niepokój w wrogach Björna.
Podczas podróży z ojcem Björn miał okazję poznać wielkie wieców, wieców prowincji oraz innych wpływowych osobistości. Jego szermierka, imponujący wzrost i siła robiły wrażenie na ludziach. Brał udział w licznych turniejach, które wygrywał kilkakrotnie. Nawet zdarzyło się, że w finałach przeciwnicy nie chcieli stawić mu czoła ze względu na jego Siłę i posturę.
W wieku 17 lat Björn zyskał już wielu sojuszników i był Popularny w całym kraju. Pogłoski o jego wielkości wydostały się nawet poza granice kraju, bowiem mierzył już 1,97 m, co czyniło go jednym z większych ludzi na kontynencie w tamtych czasach. Nie tylko ojciec, lecz także inne wpływowe postaci kraju dostrzegały w nim przyszłego władcę.
W wieku 18 lat stało się jasne, że aby Björn zasiadł na tronie, konieczne będzie zmienienie systemu wybierania władcy na dziedziczny. Hektor rozpoczął poszukiwania potencjalnej żony dla syna spośród najpotężniejszych osób w kraju. Nie powinno to być trudne, gdyż Björn osiągnął już ponad 2 metry wzrostu, a jego postura, szermierka, i intelekt budziły podziw u wielu. A mając Ojca za Obecnego władcę wiele osób chciało być w sojuszu z Rodziną Hektora i jego Synem.
W wieku 19 Lat ojciec zorganizował Bal i turniej na Którym zostały przedstawione Björnowi przyszłe Wybranki. Oczywiście Turniej Björn wygrał w Finale Przepoławiając praktycznie swojego Przeciwnika na pół jednym machnięciem a na wybrankę po naradzie z Ojcem wybrał (Tu administracja może mi podać wybranki oraz ich rodziny z których mogę wybrać)
Kilka Miesięcy po hucznym Ślubie Ojciec Björna Zmarł a państwu przyszło wybrać następnego Władce...... (tu już odegramy jak administracja siebie zażyczy)
Wszystko jest do poprawy co sobie administracja zażyczy
Imię: Björn
Przynależność: Syn Hektora, obecnego władcy
Wiek: 19 Lat
Historia: Narodziny Björna były momentem pełnym chaosu. Burza, deszcz i błyskawice towarzyszyły mu podczas narodzin. Chłopiec przyszedł na świat w trudnych warunkach, a sam proces porodu pochłonął życie jego matki. Zanim jednak zmarła, nadano mu imię Björn.
Björn miał zielono-niebieskie oczy i blond włosy, co było dość nietypowe na tamte Okolice. Bez matczynej opieki, w młodym wieku został oddany pod opiekę służby, gdzie zdobywał różnorodne umiejętności. Już w wieku 5 lat było jasne, że chłopiec wyrośnie na potężnego wojownika, przewyższając rówieśników zarówno wzrostem, jak i umiejętnościami. Od najmłodszych lat fascynowały go szermierka i jazda konna, a także statki, co wpłynęło na jego zainteresowanie nawigacją i światem.
W wieku 7 Lat Trenowa szermierkę z Nauczycielem Oraz Uczęszczał na nauki do akademii gdzie uczyli go najlepsi w całym Kraju.
W wieku 14 Lat na Polowaniu zabiją Białego wilka która była matką przygarnął szczenię które jej towarzyszyło i je wychował za zgodą ojca na własne. Wilka-Matke zaś Oskórował oddał do obróbki i nosi jako Naramiennik po dziś dzień. zaś wilka nazwał Frost.
W wieku 15 lat Björn był już wyjątkowo wysoki, mierząc ponad 1,86 m. Pokonywał swoich nauczycieli szermierki z łatwością. Ojciec, dostrzegając potencjał syna, zaczął kształcić go na przyszłego władcę. Björn nie tylko uczył się sztuki walki, strategii i historii, ale także zdobywał umiejętności zarządzania krajem. Ojciec wbił mu do głowy, że to on powinien zostać następnym władcą.
W wieku 16lat był dość mocno zżyty z Wilkiem i Razem chodzili na Polowania a wilk Traktował go Jako jednego ze swoich i towarzyszył mu wszędzie. Wilk też rozumiał podstawowe Komendy i słuchał Się Björna. Frost też nie był mały a jego Białe Futro śliniło zawsze gdzie się pojawił, a jego postura pędziła niepokój w wrogach Björna.
Podczas podróży z ojcem Björn miał okazję poznać wielkie wieców, wieców prowincji oraz innych wpływowych osobistości. Jego szermierka, imponujący wzrost i siła robiły wrażenie na ludziach. Brał udział w licznych turniejach, które wygrywał kilkakrotnie. Nawet zdarzyło się, że w finałach przeciwnicy nie chcieli stawić mu czoła ze względu na jego Siłę i posturę.
W wieku 17 lat Björn zyskał już wielu sojuszników i był Popularny w całym kraju. Pogłoski o jego wielkości wydostały się nawet poza granice kraju, bowiem mierzył już 1,97 m, co czyniło go jednym z większych ludzi na kontynencie w tamtych czasach. Nie tylko ojciec, lecz także inne wpływowe postaci kraju dostrzegały w nim przyszłego władcę.
W wieku 18 lat stało się jasne, że aby Björn zasiadł na tronie, konieczne będzie zmienienie systemu wybierania władcy na dziedziczny. Hektor rozpoczął poszukiwania potencjalnej żony dla syna spośród najpotężniejszych osób w kraju. Nie powinno to być trudne, gdyż Björn osiągnął już ponad 2 metry wzrostu, a jego postura, szermierka, i intelekt budziły podziw u wielu. A mając Ojca za Obecnego władcę wiele osób chciało być w sojuszu z Rodziną Hektora i jego Synem.
W wieku 19 Lat ojciec zorganizował Bal i turniej na Którym zostały przedstawione Björnowi przyszłe Wybranki. Oczywiście Turniej Björn wygrał w Finale Przepoławiając praktycznie swojego Przeciwnika na pół jednym machnięciem a na wybrankę po naradzie z Ojcem wybrał (Tu administracja może mi podać wybranki oraz ich rodziny z których mogę wybrać)
Kilka Miesięcy po hucznym Ślubie Ojciec Björna Zmarł a państwu przyszło wybrać następnego Władce...... (tu już odegramy jak administracja siebie zażyczy)
Wszystko jest do poprawy co sobie administracja zażyczy
Ostatnio zmieniony sob gru 02, 2023 2:43 pm przez Toxic, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Podanie do Gry
Jak pisałem, objęcie przez niego władzy i wprowadzenie monarchii to już będzie grane (między nami, po zaakceptowaniu podania). Tak samo nie mogę się zgodzić że jest wszem i wobec powszechnie szanowany. Na pewno jest popularny i to będzie Twój avatar w świecie gry, dostaniesz bezpośrednią kontrolę nad Bjornem, pośrednią nad jego zwolennikami (dworzanie-klakierzy, lojaliści, oportuniści) i częścią skarbca (to co udało się zdefraudować). Związek jest w trakcie wyboru nowego władcy i wtedy wkraczasz Ty. W ciągu tury będziesz musiał rozpisać działania fabularne by doprowadzić do oboru Bjorna, a następnie konsolidacji jego władzy i zmiany ustroju. Pierwsze działania będą ważne pod kątem inwencji i samych opisów, bo budżetu nie będziesz miał wielkiego. Po wyborze już dostaniesz dostęp do całości kraju, jego podatków itd. więc wtedy można bardziej zaszaleć.
Jeżeli Ci to odpowiada, to myślę, że mogę Ci nadawać forum i jedziemy z koksem.
Jeżeli Ci to odpowiada, to myślę, że mogę Ci nadawać forum i jedziemy z koksem.
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
Re: Podanie do Gry
Wspaniale poprawie na popularny i możemy jechać z Koksem, będzie ciekawie bo będę fabularnie starał się zmienić/przejąć Kraj a nie dostane go od buta. Zostaje pytanie co do Żony jakie mam możliwości do wyboru. a tak reszta to mi odpowiada
Re: Podanie do Gry
Proponuję wybór małżonki też już w grze, zapewne będzie to jeden z atutów w tej 'grze o tron'.
PODANIE ZAAKCEPTOWANE
PODANIE ZAAKCEPTOWANE
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis