Zjazd w Amastii
: śr kwie 10, 2024 1:01 pm
W formie szkicu na razie. Zaproszenia pójdą na początku tury do wszystkich. Natomiast z chęcią przyjmę uwagi.
Zjazd w Amastii, zgodnie z zaproszeniami, planowany jest na 3 tygodnie. Nie ma konieczności uczestniczenia we wszystkich 3 tygodniach.
Bale:
Pierwszy tydzień wypełniony jest balami i ucztami, jest to miejsce na zawiązywanie znajomości, wystawne pokazanie się i knucie spisków.
Oddaje to mała mechaniczka.
Otrzymujecie 5 punktów działań i możecie uzysykać ich więcej za wystawność orszaku (1 za 20 złota maks 5), oddanie hołdów i uprzejme zachowania (1 za 3 prestiżu maks 5). Również odpowiednia reprezentant główny przysporzy nam punktów (3 za władcę, 2 za dziedzica lub wielkiego człowieka, 1 za dworzanina)
W tym poście określacie jak wystawna jest wasz orszak oraz przewodniczącego. Plany uprzejmości (wydania prestiżu opiszcie w tajnym). Oczywiście wywiad może przejrzeć wasze plany.
Punkty rozdzielamy na 3 kategorie, możemy dodać +1 do nich jeśli przydzielimy do nich odpowiedniego dworzanina. Oczywiście deklaracje w tajnym na rozmowach z mg. Natomiast goście powinni wymienić przybywających dworzan w opsie delegacji.
Kategorie:
Sztuka: określa jak wystawnie się bawimy na balach i z jakiego wdzięku zostaniemy zapamiętani. To swoista licytacja, w której górna połowa stawki zostanie odznaczona prestiżem.
Dyplomacja: określa nasze starania wobec krajów npc, Tutaj zależnie od zainwestowanych punktów i konkurencji będziemy mogli uzyskać różne uprzejmości i przywileje od tych krajów.
Intrygi: to sposób na zrujnowanie komuś reputacji i wywołanie skandali. Tutaj możemy obstawić obronę lub atak na jakieś obce państwo. Za każdy punkt powyżej swojej obrony straci on punkt prestiżu. Możemy też mg zadeklarować chęć jakiś efektów fabularnych. Będą one stosowne w skali do zbicia prestiżu, z którego się rezygnuje.
Turniej:
System jak u Badeta, ale ze zmianą. Każdy kto będzie uczestniczył w naradach (tydzień 3) ma prawo wystawić własnego kandydata. Każdy poza darmowym wiążę się z jego wyposażeniem 10 złota i 5 uzbrojenia. Niezapełnione miejsca do 16 zostaną uzupełnione przez przedstawicieli Imperium i Księstwa Elyrandyjskiego. Walki będą piesze, bez pancerza na dowolną broń. Każdy rycerz otrzymuje 21 punktów do podziału na 4 tury. Mistrz gry będzie dawał odpowiednie bonusy dla czempionów (takie jak zwycięstwa remisów, bonus +1 do każdej rundy). Punkty przewagi z wygranej tury dzielone są na pół (zaokrąglane w górę) i przenoszone na kolejną rundę. Tak będziecie przeć aż do zwycięstwa. Po każdej rundzie pojawi się opis najciekawszej (o najwyższej sumie) walki i ich zwycięzcy dostaną nagrodę w prestiżu.
Zwycięski wojownik otrzymuje również nagrodę w postaci kosztowności [50 złota].
Narady:
Ostatni tydzień poświęcony jest twardej dyplomacji. Wypracowywany jest traktat Imperiusa wobec Savorachów. Każde z Państw będzie miało możliwość wypowiedzenia się w tym temacie. Najlepiej w trzech punktach: ocena problemu, postulaty traktatowe, zastrzeżenia na co się nie zgodzi na pewno.
Mistrzowie ułożą z tego trakt, kompromisowy, z uwzględnieniem prestiżu. Traktat będzie można podpisać. Jeśli nie podpisze się go, a jego zapisy nie będą sprzeczne z naszymi wcześniejszymi zastrzeżeniami, traci się dziesiątą część prestiżu wszystkich sygnatariuszy traktatu.
Tertminy:
T- data rozpoczęcia tury 11
TT data zakończenia tury 11
T+3 deklaracja orszaków
T+4 podział punktów na bal jeśli się uczestniczy, deklaracje turniejowe
T+7 wyniki bali i turnieju
T+8 deklaracje traktatowe
TT-2 traktat
TT podpisanie traktatu
Zjazd w Amastii, zgodnie z zaproszeniami, planowany jest na 3 tygodnie. Nie ma konieczności uczestniczenia we wszystkich 3 tygodniach.
Bale:
Pierwszy tydzień wypełniony jest balami i ucztami, jest to miejsce na zawiązywanie znajomości, wystawne pokazanie się i knucie spisków.
Oddaje to mała mechaniczka.
Otrzymujecie 5 punktów działań i możecie uzysykać ich więcej za wystawność orszaku (1 za 20 złota maks 5), oddanie hołdów i uprzejme zachowania (1 za 3 prestiżu maks 5). Również odpowiednia reprezentant główny przysporzy nam punktów (3 za władcę, 2 za dziedzica lub wielkiego człowieka, 1 za dworzanina)
W tym poście określacie jak wystawna jest wasz orszak oraz przewodniczącego. Plany uprzejmości (wydania prestiżu opiszcie w tajnym). Oczywiście wywiad może przejrzeć wasze plany.
Punkty rozdzielamy na 3 kategorie, możemy dodać +1 do nich jeśli przydzielimy do nich odpowiedniego dworzanina. Oczywiście deklaracje w tajnym na rozmowach z mg. Natomiast goście powinni wymienić przybywających dworzan w opsie delegacji.
Kategorie:
Sztuka: określa jak wystawnie się bawimy na balach i z jakiego wdzięku zostaniemy zapamiętani. To swoista licytacja, w której górna połowa stawki zostanie odznaczona prestiżem.
Dyplomacja: określa nasze starania wobec krajów npc, Tutaj zależnie od zainwestowanych punktów i konkurencji będziemy mogli uzyskać różne uprzejmości i przywileje od tych krajów.
Intrygi: to sposób na zrujnowanie komuś reputacji i wywołanie skandali. Tutaj możemy obstawić obronę lub atak na jakieś obce państwo. Za każdy punkt powyżej swojej obrony straci on punkt prestiżu. Możemy też mg zadeklarować chęć jakiś efektów fabularnych. Będą one stosowne w skali do zbicia prestiżu, z którego się rezygnuje.
Turniej:
System jak u Badeta, ale ze zmianą. Każdy kto będzie uczestniczył w naradach (tydzień 3) ma prawo wystawić własnego kandydata. Każdy poza darmowym wiążę się z jego wyposażeniem 10 złota i 5 uzbrojenia. Niezapełnione miejsca do 16 zostaną uzupełnione przez przedstawicieli Imperium i Księstwa Elyrandyjskiego. Walki będą piesze, bez pancerza na dowolną broń. Każdy rycerz otrzymuje 21 punktów do podziału na 4 tury. Mistrz gry będzie dawał odpowiednie bonusy dla czempionów (takie jak zwycięstwa remisów, bonus +1 do każdej rundy). Punkty przewagi z wygranej tury dzielone są na pół (zaokrąglane w górę) i przenoszone na kolejną rundę. Tak będziecie przeć aż do zwycięstwa. Po każdej rundzie pojawi się opis najciekawszej (o najwyższej sumie) walki i ich zwycięzcy dostaną nagrodę w prestiżu.
Zwycięski wojownik otrzymuje również nagrodę w postaci kosztowności [50 złota].
Narady:
Ostatni tydzień poświęcony jest twardej dyplomacji. Wypracowywany jest traktat Imperiusa wobec Savorachów. Każde z Państw będzie miało możliwość wypowiedzenia się w tym temacie. Najlepiej w trzech punktach: ocena problemu, postulaty traktatowe, zastrzeżenia na co się nie zgodzi na pewno.
Mistrzowie ułożą z tego trakt, kompromisowy, z uwzględnieniem prestiżu. Traktat będzie można podpisać. Jeśli nie podpisze się go, a jego zapisy nie będą sprzeczne z naszymi wcześniejszymi zastrzeżeniami, traci się dziesiątą część prestiżu wszystkich sygnatariuszy traktatu.
Tertminy:
T- data rozpoczęcia tury 11
TT data zakończenia tury 11
T+3 deklaracja orszaków
T+4 podział punktów na bal jeśli się uczestniczy, deklaracje turniejowe
T+7 wyniki bali i turnieju
T+8 deklaracje traktatowe
TT-2 traktat
TT podpisanie traktatu