Ruchy wojsk

Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

203

Szogunat Kumkum:
W prowincji 89 powołuje się Flota Transportowa Szoguna, która płynie do prowincji 11 po porwanych żaboludzi i transportuje ich z powrotem do Szogunatu. Następnie się rozwiązuje.
W prowincji 125 powołuje się Straż Wybrzeża.

Republika Elst:
W prowincji 19 powołuje się Flota Transportowa Republiki, która płynie do prowincji 11 po porwanych Niphilin i transportuje ich z powrotem do Republiki. Następnie się rozwiązuje.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Awatar użytkownika
Saharczyk
Mistrz Gry
Posty: 1197
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 9:43 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Saharczyk »

Włości
Rok 203

Pogwizdana Ekspedycja zmienia nazwę na Pogwizdana Kompania i przemieszcza się do prowincji 79 z zadaniem ochrony.
I11: Despotat Milingów, I12: Królestwo Coirdilaes, I13: Zakon Blauschild
AdDur
Posty: 593
Rejestracja: sob mar 06, 2021 3:48 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: AdDur »

Rok 203

Merania

Gwardia Królewska formuje się w prowincji 72.
AdDur
Posty: 593
Rejestracja: sob mar 06, 2021 3:48 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: AdDur »

Rok 203

Merania

Gwardia Królewska rusza z prowincji 72, przez 108 i 77, do prowincji 79 w misji eskortowej.
Awatar użytkownika
Kocurrrek
Posty: 368
Rejestracja: pn mar 08, 2021 7:16 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Kocurrrek »

W prowincji #50 formuje się Gwardia Dziedzicowa co to w niej driady najwierniejsze prym wiodą ale i skrzatów bitnych bronić osoby włądców niemało i po sformowaniu rusza z #50 do #55 (do Laar'na Venta'Hey, na coroczny jarmark Wielkiej Puszczy)
Imielin
Posty: 112
Rejestracja: sob mar 06, 2021 3:48 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Imielin »

- 203 -
Zatwierdza się fakt rozwiązania wszelkich wojsk.
MrMatinh
Posty: 1050
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 11:29 am

Re: Ruchy wojsk

Post autor: MrMatinh »

Rok 203

Królestwo Szegvar


Armia Łupieżcza i Gwardia Honorowa rozwiązują się.

W prowincji 105 formuje się Armia Tronu Czaszek i rusza łupić prowincje 24 i 23 przez prowincję 27.
Imp XI: Królestwo Generii, Piracka Republika Tortugi, Norsowie
Imp XII: Królestwo Castiglione
Imp XIII: Marchia Altmarku, GM
Awatar użytkownika
Gustaw
Posty: 634
Rejestracja: pn mar 08, 2021 9:14 am

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Gustaw »

Rok 203

Arcyksięstwo

W Głębokiej Wodzie zwodowany zostaje pierwszy okręt floty Arcyksięstwa skontstruowany przez Ciarana Szkutnika, który wyrusza na patrol po Błyszczącym Morzu (19).
FANTASPERIUS
Sauaro
Posty: 217
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 1:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Sauaro »

203

Strażnicy Zoresha ruszają do prowincji 60
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

203

Królestwo Samotnej Góry:

W prowincji 24 zbiera się Samotna Armia i razem z Armią Królewską odpiera atak Szegvarów.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wojny i konflikty”