Ruchy wojsk
Re: Ruchy wojsk
203
Szogunat Kumkum:
W prowincji 89 powołuje się Flota Transportowa Szoguna, która płynie do prowincji 11 po porwanych żaboludzi i transportuje ich z powrotem do Szogunatu. Następnie się rozwiązuje.
W prowincji 125 powołuje się Straż Wybrzeża.
Republika Elst:
W prowincji 19 powołuje się Flota Transportowa Republiki, która płynie do prowincji 11 po porwanych Niphilin i transportuje ich z powrotem do Republiki. Następnie się rozwiązuje.
Szogunat Kumkum:
W prowincji 89 powołuje się Flota Transportowa Szoguna, która płynie do prowincji 11 po porwanych żaboludzi i transportuje ich z powrotem do Szogunatu. Następnie się rozwiązuje.
W prowincji 125 powołuje się Straż Wybrzeża.
Republika Elst:
W prowincji 19 powołuje się Flota Transportowa Republiki, która płynie do prowincji 11 po porwanych Niphilin i transportuje ich z powrotem do Republiki. Następnie się rozwiązuje.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Re: Ruchy wojsk
Włości
Rok 203
Pogwizdana Ekspedycja zmienia nazwę na Pogwizdana Kompania i przemieszcza się do prowincji 79 z zadaniem ochrony.
Rok 203
Pogwizdana Ekspedycja zmienia nazwę na Pogwizdana Kompania i przemieszcza się do prowincji 79 z zadaniem ochrony.
I11: Despotat Milingów, I12: Królestwo Coirdilaes, I13: Zakon Blauschild
Re: Ruchy wojsk
Rok 203
Merania
Gwardia Królewska formuje się w prowincji 72.
Merania
Gwardia Królewska formuje się w prowincji 72.
Re: Ruchy wojsk
Rok 203
Merania
Gwardia Królewska rusza z prowincji 72, przez 108 i 77, do prowincji 79 w misji eskortowej.
Merania
Gwardia Królewska rusza z prowincji 72, przez 108 i 77, do prowincji 79 w misji eskortowej.
Re: Ruchy wojsk
W prowincji #50 formuje się Gwardia Dziedzicowa co to w niej driady najwierniejsze prym wiodą ale i skrzatów bitnych bronić osoby włądców niemało i po sformowaniu rusza z #50 do #55 (do Laar'na Venta'Hey, na coroczny jarmark Wielkiej Puszczy)
Re: Ruchy wojsk
- 203 -
Zatwierdza się fakt rozwiązania wszelkich wojsk.Re: Ruchy wojsk
Rok 203
Królestwo Szegvar
Armia Łupieżcza i Gwardia Honorowa rozwiązują się.
W prowincji 105 formuje się Armia Tronu Czaszek i rusza łupić prowincje 24 i 23 przez prowincję 27.
Królestwo Szegvar
Armia Łupieżcza i Gwardia Honorowa rozwiązują się.
W prowincji 105 formuje się Armia Tronu Czaszek i rusza łupić prowincje 24 i 23 przez prowincję 27.
Imp XI: Królestwo Generii, Piracka Republika Tortugi, Norsowie
Imp XII: Królestwo Castiglione
Imp XIII: Marchia Altmarku, GM
Imp XII: Królestwo Castiglione
Imp XIII: Marchia Altmarku, GM
Re: Ruchy wojsk
Rok 203
Arcyksięstwo
W Głębokiej Wodzie zwodowany zostaje pierwszy okręt floty Arcyksięstwa skontstruowany przez Ciarana Szkutnika, który wyrusza na patrol po Błyszczącym Morzu (19).
Arcyksięstwo
W Głębokiej Wodzie zwodowany zostaje pierwszy okręt floty Arcyksięstwa skontstruowany przez Ciarana Szkutnika, który wyrusza na patrol po Błyszczącym Morzu (19).
FANTASPERIUS
Re: Ruchy wojsk
203
Strażnicy Zoresha ruszają do prowincji 60
Strażnicy Zoresha ruszają do prowincji 60
Re: Ruchy wojsk
203
Królestwo Samotnej Góry:
W prowincji 24 zbiera się Samotna Armia i razem z Armią Królewską odpiera atak Szegvarów.
Królestwo Samotnej Góry:
W prowincji 24 zbiera się Samotna Armia i razem z Armią Królewską odpiera atak Szegvarów.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes