Regulamin forum i DC
- Administracja nie ponosi odpowiedzialności prawnej za użytkowników oraz ich działalność.
- Treści powszechnie uznane za obraźliwe i wulgarne będą karane ostrzeżeniami.
- W profilu użytkownika oraz jego postach nie mogą znajdować się treści nazistowskie, komunistyczne czy szowinistyczne /skrajne, radykalne, nienawistne/. Treści takie będą usuwane, a autor otrzyma ostrzeżenie za każdą próbę.
- W profilu użytkownika oraz jego postach nie może znajdować się pornografia. Treści takie będą usuwane, a autor otrzyma ostrzeżenie za każdą próbę.
- Na forum obowiązuje internetowy savoir vivre, czyli netykieta.
- Treści dublujące się będą usuwane bez ostrzeżenia (np. podwójne posty).
- Administracja posiada pełne prawo do usuwania postów bez konsultacji z użytkownikiem. Dotyczy to głównie treści nie posiadających żadnej wartości intelektualnej.
- Pyskówki, czyli tak zwany flame war oraz trolling karane będą ostrzeżeniem o podwójnej wartości dla obu stron.
- Użytkownikom zabrania się używania takiego samego avataru oraz tytułu jaki posiadają administratorzy oraz pozostali użytkownicy (równolegle), ponieważ wprowadzić może to w błąd innych graczy. Jaskrawe i nieestetyczne avatary mogą zostać usunięte przez administrację bez konsultacji.
- Na forum nie używamy przekleństw. Jeśli naprawdę istnieje taka konieczność (zwłaszcza w postach IG, w grze) mogą zostać odpowiednio wykropkowane.
- Przedawnione tematy będą zamykane i przenoszone do archiwum bądź śmietnika (odpowiednio w zależności od wartości przezeń prezentowane).
- Zabroniony jest multikonting, tj. posiadanie przez jedną osobę dwóch lub więcej aktywnych kont. Przy wykryciu takiego procederu (np. powielające się IP) wszystkie konta tej osoby zostaną zbanowane bez możliwości odwołania.
- Promowane będzie używanie poprawnej polszczyzny, jednak błędy nie są sankcjonowane.
- Rozprowadzanie i upowszechnianie treści nielegalnych na forum jest surowo zabronione. Obejmuje to warezy, torrenty, dziecięcą pornografię itp. Próba zamieszczenia takiej treści kończy się zbanowaniem konta.
- Otrzymanie 65% poziomu ostrzeżeń równa się blokadzie pisania na forum przez 3 dni, otrzymanie 100% poziomu ostrzeżeń (6) równa się zbanowaniu konta na 3 tygodnie. Wystawione ostrzeżenia przedawniają się po 2-3 tygodniach (w zależności od rodzaju - flejm, łamanie netykiety, łamanie regulaminu, inne).
- Zbanowana osoba posiada tydzień na apelację, za pośrednictwem innych użytkowników i przy ich potencjalnym wstawiennictwie. Po upływie tego czasu, bądź rozpatrzeniu (negatywnym) sprawy przez administrację ban jest nieodwołalny.
- Reklamowanie swojej witryny (wszelkiego rodzaju) na forum wymaga zgody administracji. Bez takiej zgody, reklama zostanie usunięta bezzwłocznie.
- Bezsensowne nabijanie postów, spamowanie, zamiast używania narzędzia edycji postu będzie sankcjonowane słownym ostrzeżeniem. W razie recydywy, ostrzeżeniem o wartości 1.
- Forum wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.
- Administracja jest ostateczną instancją na forum i należy stosować się do jej zaleceń i próśb.
- Administracja zastrzega sobie prawo do dowolnego modyfikowania regulaminu, także w trakcie gry. Użytkownicy będą poinformowani o takim fakcie.
- Powyższe przepisy obowiązują też na serwerze Discord. Użytkownicy za nieodpowiednie zachowanie mogą być wyrzuceni z kanału Discord czasowo lub permanentnie.