Regulamin forum i DC

Zasady gry
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Regulamin forum i DC

Post autor: Badet »

Rejestrując się na forum lub DC i biorąc udział w rozgrywce akceptujesz obowiązujący regulamin.

Regulamin forum i DC
  1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności prawnej za użytkowników oraz ich działalność.
  2. Treści powszechnie uznane za obraźliwe i wulgarne będą karane ostrzeżeniami.
  3. W profilu użytkownika oraz jego postach nie mogą znajdować się treści nazistowskie, komunistyczne czy szowinistyczne /skrajne, radykalne, nienawistne/. Treści takie będą usuwane, a autor otrzyma ostrzeżenie za każdą próbę.
  4. W profilu użytkownika oraz jego postach nie może znajdować się pornografia. Treści takie będą usuwane, a autor otrzyma ostrzeżenie za każdą próbę.
  5. Na forum obowiązuje internetowy savoir vivre, czyli netykieta.
  6. Treści dublujące się będą usuwane bez ostrzeżenia (np. podwójne posty).
  7. Administracja posiada pełne prawo do usuwania postów bez konsultacji z użytkownikiem. Dotyczy to głównie treści nie posiadających żadnej wartości intelektualnej.
  8. Pyskówki, czyli tak zwany flame war oraz trolling karane będą ostrzeżeniem o podwójnej wartości dla obu stron.
  9. Użytkownikom zabrania się używania takiego samego avataru oraz tytułu jaki posiadają administratorzy oraz pozostali użytkownicy (równolegle), ponieważ wprowadzić może to w błąd innych graczy. Jaskrawe i nieestetyczne avatary mogą zostać usunięte przez administrację bez konsultacji.
  10. Na forum nie używamy przekleństw. Jeśli naprawdę istnieje taka konieczność (zwłaszcza w postach IG, w grze) mogą zostać odpowiednio wykropkowane.
  11. Przedawnione tematy będą zamykane i przenoszone do archiwum bądź śmietnika (odpowiednio w zależności od wartości przezeń prezentowane).
  12. Zabroniony jest multikonting, tj. posiadanie przez jedną osobę dwóch lub więcej aktywnych kont. Przy wykryciu takiego procederu (np. powielające się IP) wszystkie konta tej osoby zostaną zbanowane bez możliwości odwołania.
  13. Promowane będzie używanie poprawnej polszczyzny, jednak błędy nie są sankcjonowane.
  14. Rozprowadzanie i upowszechnianie treści nielegalnych na forum jest surowo zabronione. Obejmuje to warezy, torrenty, dziecięcą pornografię itp. Próba zamieszczenia takiej treści kończy się zbanowaniem konta.
  15. Otrzymanie 65% poziomu ostrzeżeń równa się blokadzie pisania na forum przez 3 dni, otrzymanie 100% poziomu ostrzeżeń (6) równa się zbanowaniu konta na 3 tygodnie. Wystawione ostrzeżenia przedawniają się po 2-3 tygodniach (w zależności od rodzaju - flejm, łamanie netykiety, łamanie regulaminu, inne).
  16. Zbanowana osoba posiada tydzień na apelację, za pośrednictwem innych użytkowników i przy ich potencjalnym wstawiennictwie. Po upływie tego czasu, bądź rozpatrzeniu (negatywnym) sprawy przez administrację ban jest nieodwołalny.
  17. Reklamowanie swojej witryny (wszelkiego rodzaju) na forum wymaga zgody administracji. Bez takiej zgody, reklama zostanie usunięta bezzwłocznie.
  18. Bezsensowne nabijanie postów, spamowanie, zamiast używania narzędzia edycji postu będzie sankcjonowane słownym ostrzeżeniem. W razie recydywy, ostrzeżeniem o wartości 1.
  19. Forum wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.
  20. Administracja jest ostateczną instancją na forum i należy stosować się do jej zaleceń i próśb.
  21. Administracja zastrzega sobie prawo do dowolnego modyfikowania regulaminu, także w trakcie gry. Użytkownicy będą poinformowani o takim fakcie.
  22. Powyższe przepisy obowiązują też na serwerze Discord. Użytkownicy za nieodpowiednie zachowanie mogą być wyrzuceni z kanału Discord czasowo lub permanentnie.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Zablokowany

Wróć do „Zasady”