Zjazd w Amastii
Moderator: Renal
Zjazd w Amastii
W formie szkicu na razie. Zaproszenia pójdą na początku tury do wszystkich. Natomiast z chęcią przyjmę uwagi.
Zjazd w Amastii, zgodnie z zaproszeniami, planowany jest na 3 tygodnie. Nie ma konieczności uczestniczenia we wszystkich 3 tygodniach.
Bale:
Pierwszy tydzień wypełniony jest balami i ucztami, jest to miejsce na zawiązywanie znajomości, wystawne pokazanie się i knucie spisków.
Oddaje to mała mechaniczka.
Otrzymujecie 5 punktów działań i możecie uzysykać ich więcej za wystawność orszaku (1 za 20 złota maks 5), oddanie hołdów i uprzejme zachowania (1 za 3 prestiżu maks 5). Również odpowiednia reprezentant główny przysporzy nam punktów (3 za władcę, 2 za dziedzica lub wielkiego człowieka, 1 za dworzanina)
W tym poście określacie jak wystawna jest wasz orszak oraz przewodniczącego. Plany uprzejmości (wydania prestiżu opiszcie w tajnym). Oczywiście wywiad może przejrzeć wasze plany.
Punkty rozdzielamy na 3 kategorie, możemy dodać +1 do nich jeśli przydzielimy do nich odpowiedniego dworzanina. Oczywiście deklaracje w tajnym na rozmowach z mg. Natomiast goście powinni wymienić przybywających dworzan w opsie delegacji.
Kategorie:
Sztuka: określa jak wystawnie się bawimy na balach i z jakiego wdzięku zostaniemy zapamiętani. To swoista licytacja, w której górna połowa stawki zostanie odznaczona prestiżem.
Dyplomacja: określa nasze starania wobec krajów npc, Tutaj zależnie od zainwestowanych punktów i konkurencji będziemy mogli uzyskać różne uprzejmości i przywileje od tych krajów.
Intrygi: to sposób na zrujnowanie komuś reputacji i wywołanie skandali. Tutaj możemy obstawić obronę lub atak na jakieś obce państwo. Za każdy punkt powyżej swojej obrony straci on punkt prestiżu. Możemy też mg zadeklarować chęć jakiś efektów fabularnych. Będą one stosowne w skali do zbicia prestiżu, z którego się rezygnuje.
Turniej:
System jak u Badeta, ale ze zmianą. Każdy kto będzie uczestniczył w naradach (tydzień 3) ma prawo wystawić własnego kandydata. Każdy poza darmowym wiążę się z jego wyposażeniem 10 złota i 5 uzbrojenia. Niezapełnione miejsca do 16 zostaną uzupełnione przez przedstawicieli Imperium i Księstwa Elyrandyjskiego. Walki będą piesze, bez pancerza na dowolną broń. Każdy rycerz otrzymuje 21 punktów do podziału na 4 tury. Mistrz gry będzie dawał odpowiednie bonusy dla czempionów (takie jak zwycięstwa remisów, bonus +1 do każdej rundy). Punkty przewagi z wygranej tury dzielone są na pół (zaokrąglane w górę) i przenoszone na kolejną rundę. Tak będziecie przeć aż do zwycięstwa. Po każdej rundzie pojawi się opis najciekawszej (o najwyższej sumie) walki i ich zwycięzcy dostaną nagrodę w prestiżu.
Zwycięski wojownik otrzymuje również nagrodę w postaci kosztowności [50 złota].
Narady:
Ostatni tydzień poświęcony jest twardej dyplomacji. Wypracowywany jest traktat Imperiusa wobec Savorachów. Każde z Państw będzie miało możliwość wypowiedzenia się w tym temacie. Najlepiej w trzech punktach: ocena problemu, postulaty traktatowe, zastrzeżenia na co się nie zgodzi na pewno.
Mistrzowie ułożą z tego trakt, kompromisowy, z uwzględnieniem prestiżu. Traktat będzie można podpisać. Jeśli nie podpisze się go, a jego zapisy nie będą sprzeczne z naszymi wcześniejszymi zastrzeżeniami, traci się dziesiątą część prestiżu wszystkich sygnatariuszy traktatu.
Tertminy:
T- data rozpoczęcia tury 11
TT data zakończenia tury 11
T+3 deklaracja orszaków
T+4 podział punktów na bal jeśli się uczestniczy, deklaracje turniejowe
T+7 wyniki bali i turnieju
T+8 deklaracje traktatowe
TT-2 traktat
TT podpisanie traktatu
Zjazd w Amastii, zgodnie z zaproszeniami, planowany jest na 3 tygodnie. Nie ma konieczności uczestniczenia we wszystkich 3 tygodniach.
Bale:
Pierwszy tydzień wypełniony jest balami i ucztami, jest to miejsce na zawiązywanie znajomości, wystawne pokazanie się i knucie spisków.
Oddaje to mała mechaniczka.
Otrzymujecie 5 punktów działań i możecie uzysykać ich więcej za wystawność orszaku (1 za 20 złota maks 5), oddanie hołdów i uprzejme zachowania (1 za 3 prestiżu maks 5). Również odpowiednia reprezentant główny przysporzy nam punktów (3 za władcę, 2 za dziedzica lub wielkiego człowieka, 1 za dworzanina)
W tym poście określacie jak wystawna jest wasz orszak oraz przewodniczącego. Plany uprzejmości (wydania prestiżu opiszcie w tajnym). Oczywiście wywiad może przejrzeć wasze plany.
Punkty rozdzielamy na 3 kategorie, możemy dodać +1 do nich jeśli przydzielimy do nich odpowiedniego dworzanina. Oczywiście deklaracje w tajnym na rozmowach z mg. Natomiast goście powinni wymienić przybywających dworzan w opsie delegacji.
Kategorie:
Sztuka: określa jak wystawnie się bawimy na balach i z jakiego wdzięku zostaniemy zapamiętani. To swoista licytacja, w której górna połowa stawki zostanie odznaczona prestiżem.
Dyplomacja: określa nasze starania wobec krajów npc, Tutaj zależnie od zainwestowanych punktów i konkurencji będziemy mogli uzyskać różne uprzejmości i przywileje od tych krajów.
Intrygi: to sposób na zrujnowanie komuś reputacji i wywołanie skandali. Tutaj możemy obstawić obronę lub atak na jakieś obce państwo. Za każdy punkt powyżej swojej obrony straci on punkt prestiżu. Możemy też mg zadeklarować chęć jakiś efektów fabularnych. Będą one stosowne w skali do zbicia prestiżu, z którego się rezygnuje.
Turniej:
System jak u Badeta, ale ze zmianą. Każdy kto będzie uczestniczył w naradach (tydzień 3) ma prawo wystawić własnego kandydata. Każdy poza darmowym wiążę się z jego wyposażeniem 10 złota i 5 uzbrojenia. Niezapełnione miejsca do 16 zostaną uzupełnione przez przedstawicieli Imperium i Księstwa Elyrandyjskiego. Walki będą piesze, bez pancerza na dowolną broń. Każdy rycerz otrzymuje 21 punktów do podziału na 4 tury. Mistrz gry będzie dawał odpowiednie bonusy dla czempionów (takie jak zwycięstwa remisów, bonus +1 do każdej rundy). Punkty przewagi z wygranej tury dzielone są na pół (zaokrąglane w górę) i przenoszone na kolejną rundę. Tak będziecie przeć aż do zwycięstwa. Po każdej rundzie pojawi się opis najciekawszej (o najwyższej sumie) walki i ich zwycięzcy dostaną nagrodę w prestiżu.
Zwycięski wojownik otrzymuje również nagrodę w postaci kosztowności [50 złota].
Narady:
Ostatni tydzień poświęcony jest twardej dyplomacji. Wypracowywany jest traktat Imperiusa wobec Savorachów. Każde z Państw będzie miało możliwość wypowiedzenia się w tym temacie. Najlepiej w trzech punktach: ocena problemu, postulaty traktatowe, zastrzeżenia na co się nie zgodzi na pewno.
Mistrzowie ułożą z tego trakt, kompromisowy, z uwzględnieniem prestiżu. Traktat będzie można podpisać. Jeśli nie podpisze się go, a jego zapisy nie będą sprzeczne z naszymi wcześniejszymi zastrzeżeniami, traci się dziesiątą część prestiżu wszystkich sygnatariuszy traktatu.
Tertminy:
T- data rozpoczęcia tury 11
TT data zakończenia tury 11
T+3 deklaracja orszaków
T+4 podział punktów na bal jeśli się uczestniczy, deklaracje turniejowe
T+7 wyniki bali i turnieju
T+8 deklaracje traktatowe
TT-2 traktat
TT podpisanie traktatu
Re: Zjazd w Amastii
Tura 11
To w tym temacie proszę o opis orszaków do piątku (3.05), żeby zacząć.
To w tym temacie proszę o opis orszaków do piątku (3.05), żeby zacząć.
Re: Zjazd w Amastii

Z Dominium Kalten przybyła do Elyrandii pokaźna delegacja, w skład której wchodzili m.in. słynny malarz Roger z Sark, książę Shahów Ninurta Shah, a także bagracki książę Sidamon Torabi, pan Wysp Sępich. Dołączyli oni do orszaku przebywającej już od sześciu miesięcy w księstwie królewny Samanthy Kaltenborn, która przewodzić miała delegacji razem z jej krewnym, Edernem Kaltenbornem. W składzie korowodu nie mogło zabraknąć nieodłącznego przybocznego królewny, arcyrycerza Utgara Kaltenborna z Kalholdu oraz dbającego o przestrzeganie etykiety szambelana Kaspara Coraxa.
Hojnie sponsorowana delegacja przybyła do Amastii szumnie i strojnie, honorując powagę zarówno reprezentującej Kruczy Tron królewny jak i słynnego dworu gospodarzy. Obecność znanego z zamiłowania do dużych przedstawień Kaspara niemal gwarantowała pojawienie się bogatych oznak przepychu i zbytku - wiele też mówiło się o możliwej próbie doścignięcia, a nawet przewyższenia słynnego orszaku który w swoim czasie zagościł w tylosyjskim Amelios. I rzeczywiście, pierwsze dni od przybycia krebaińskiego orszaku obfitowały w uczty, bogate dary dla gospodarzy i gości, a także liczne nieoczywiste ceremonie, kierowane nieskorą do wyjaśnień ręką Coraxa. Do czasu jednak.
W okolicach połowy zjazdu delegacja z Kalten przeżyła katastrofę. Zrazu niewyjaśnione zniknięcie większości najważniejszych przedstawicieli Kruczego Tronu praktycznie przetrąciło kark wszystkim planom pokazów splendoru i majestatu. Z dnia na dzień z Amastii znikła praktycznie cała elita dostojników z Dominium, łącznie z królewną, która odpłynęła okrętem w środku nocy, wzbudzając tym samym sporo plotek. Wkrótce potem gruchnęła wieść o przyczynie takiego zachowania - w odległym Hadacie zmarła królowa Eleonora. Wobec takiego obrotu sytuacji amastejski zjazd w jednej chwili utracił cały priorytet dla następczyni tronu i jej świty, która pozostawiwszy jedynie skromną grupę rycerzy skupionych wokół księcia Ninurty, powróciła czym prędzej do domu.
Wydatki na delegacje:
[20 złota]
[6 prestiżu]
-
- Posty: 181
Re: Zjazd w Amastii
W imieniu Wielkiego Mistrza Odona Klegeina na zaproszenie odpowie jego prawa ręka Wielki Komtur Karl Oster wraz ze swoją świtą.
/ 20 złota na bal, 10 złota i i 5 uzbrojenia na drugiego reprezentanta na turnieju.
/ 20 złota na bal, 10 złota i i 5 uzbrojenia na drugiego reprezentanta na turnieju.
Re: Zjazd w Amastii
Książę Elyrandyjski jako gospodarz przyjmuje wszystkich gości i niejaką delegację Elyrandyjską prowadzi. Wiążę się to z rozdaniem licznych prezentów i organizacją licznych mniejszych spotkań.
Wydano: 60 złota.
Wydano: 60 złota.
Re: Zjazd w Amastii
Przybywają delegacje z Tylos i Aletris (post dla porządku).
Re: Zjazd w Amastii
Na zjazd przybywa prezydent Ligi Wolnych Ludzi wraz z orszakiem.
Prezydent i pierwsza dama
Wielki architekt: Mistrz Ercole
Dworzanin: Bartolo Gauci
Dowódca: Nivar Titarhorn, jako przedstawiciel na turnieju
Członek wielkiego rodu: Willem Magealli na turniej.
//3 prestiżu, 20 złota na punkty
// 10 złota 5 uzbrojenia na dodatkowego wojownika
Prezydent i pierwsza dama
Wielki architekt: Mistrz Ercole
Dworzanin: Bartolo Gauci
Dowódca: Nivar Titarhorn, jako przedstawiciel na turnieju
Członek wielkiego rodu: Willem Magealli na turniej.
//3 prestiżu, 20 złota na punkty
// 10 złota 5 uzbrojenia na dodatkowego wojownika
Re: Zjazd w Amastii

Do Amastii, na zjazd przybywa delegacja z Trzechkrólestwa, której przewodniczy Król Fabrizio I Ottieri. Towarzyszą mu, Królowa Julia, Książę Koronny Umberto, Wielki Konetabl Liwurski Marco Moretti, Wielki Skarbnik Liwurski Matteo Gallo, Wielki Szambelan Liwurski Giulio Rinaldi, Królewski Szkutnik Simone Vivaldioraz Konetabl Koronny Alessandro Farnese.
Delegacji liwurskiej towarzyszy także delagacja z Księstwa Attigliano której przewodzi Książe Fabricio Valeri
Wydatki na delegacje:
100 złota
3 prestiżu
//Skryba nie odpisuje ale zakładam że nie będzie problemu z Attigliano, jeśli jednak, to Król przybywa bez Księcia
Re: Zjazd w Amastii
Z delegacją liwuryjską przybył także książę Attigliano.
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis