Szpiegostwo

Awatar użytkownika
Skryba
Mistrz Gry
Posty: 3446
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Szpiegostwo

Post autor: Skryba »

ZASADY SZPIEGOSTWA

1. Cel: W grze dozwolone jest stosowanie akcji wywiadowczych, kontrwywiadowczych czy sabotażu na wrogach. Nie ma określonego cennika ani zakresu, limitem jest wyobraźnia graczy, o ile zgodna jest z epoką gry. Wywiad może być dobrym sposobem także na zebranie wiadomości czy wieści o własnym państwie czy dynastii i nastrojach w nich.

2. Zabójstwa: W celu ograniczenia ilości zamachów na postaci istnieje określony system szans na udany zamach, a wykrycie zamachu czy też fiasko w jego przeprowadzeniu skutkuje ogromnymi karami do szansy następnego zamachu.

3. Obowiązki gracza:
Należy na tajnym forum posiadać osobny temat o nazwie "Szpiegostwo" i tam zlecać wszystkie ciemne akcje. Przy jej zleceniu, należy:
  1. podać budżet i cel
  2. krótko nakreślić jakiego efektu oczekujemy
  3. ewentualnie, również krótko, opisać metody
  4. koniecznie zaznaczyć jeśli jest to kolejna akcja z rzędu w danym państwie/na dany cel, z wypisaniem dat oraz budżetów poprzednich akcji, Mistrz Gry oceni ich ciągłość, która może zwiększyć szansę na sukces
4. Poziom utrzymania dworu wpływa na szanse zamachu/akcji szpiegowskiej.
When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up. - C.S. Lewis
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rekrutacja, zasady, lore, OG”