Rycerstwo Domowe - Jest to formacja powstała przez to iż nie wszyscy rycerze przysłużyli się wystarczająco by dostać swój dworek bądź zameczek, w którym mogliby władać. W takim wypadku przybywają wraz z swymi umiejętnościami i wyposażeniem do bogatszych i postawionych wyżej w hierarchii arystokratów i przysięgają im wierność a także służbę w zamian za miejsce do spania i pieniądze potrzebne do wyżywienia się i dbania o swój ekwipunek. Rycerstwo takie nie różni się prawie niczym od tego posiadającego własne ziemie. Tak samo jak inni szkolili się całe życie posługiwania mieczem i kopią a także jazdy konnej i walki w formacjach.
Straż pancerna - Werbowani są wszelkich stanów lecz najczęściej należą do niej biedniejsi szlachcie, których nie stać na konia czy też mieszczaństwo lub górale. Warunkiem dostanie się do tej formacji jest zdanie wszelakich testów fizycznych a także cech danej osoby, by sprawdzić czy nie stchórzy na polu bitwy i będzie dzielnie walczyć za Margrabie bądź swojego Arcyksięcia. Po przejściu pozytywnie wszelkich testów rozpoczyna się trwający rok trening siłowy jak i umiejętności władania włócznią i buzdyganem. Po zakończeniu treningu wyposażani są w długą na 1,8 metra włócznie zaprojektowaną do walki z kawalerią a także krótki buzdygan do walki z ciężkozbrojną piechotą wroga. Oprócz tych dwóch broni straż pancerna nosi ze sobą drewnianą tarczę wzmacnianą żelazem. Na ich pancerz składa się kolczuga sięgająca do kolan i stalowy hełm.
Straż górska - Są to nieregularne oddziały w, których skład wchodzą górale bądź chłopi mieszkający w górach. Jej celem jest pilnować porządku i bezpieczeństwa na górskich szlakach a w razie wojny wspomagać królewską armie w przemieszczaniu się i rozpoznaniu w trudnym terenie. Na ich wyposażenie zazwyczaj składa się lekka zbroja: skórzana kamizelka stalowy hełm oraz to co sami wezmą a w kwestii broni wybierają oni u kwatermistrza to z czym czują się najlepiej.
Jednostki wojskowe
Przejdź do
- Administracja
- ↳ Zasady gry
- ↳ Sprawy organizacyjne
- ↳ Gra
- Świat gry
- ↳ Mapy
- ↳ Wojny
- ↳ Wydarzenia
- ↳ Wydarzenia większe
- ↳ Kroniki
- ↳ Rekrutacja
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Encyklopedia
- ↳ Działy IG
- Państwa graczy
- ↳ Królestwo Orentii
- ↳ Zachodnia Marchia
- ↳ Dalwat Al-Barbah
- ↳ Durance
- ↳ Sicz Wernacka
- ↳ Almudun Alhurat fi Kahdan
- ↳ Elmuria
- ↳ Wielkie Księstwo Aruzji
- ↳ Wielkie Księstwo Tegwarskie
- ↳ Królestwo Tarlandzkie
- ↳ Oświecona Republika Aruzji
- ↳ Hrabstwo Calatrava
- NPC
- ↳ Impireacht du Néithrtáigh
- ↳ Księstwo Łubuczy
- ↳ Hospodarstwo Tarnaveńskie
- ↳ Republika Naugrimów
- ↳ Wolne Miasto Hogelburg
- ↳ Kaganat Tugrejski
- ↳ Sułtanat Azairów
- ↳ Hrabstwo Calatrava
- ↳ Starostwo Jarpola
- ↳ Marchia Kevedzka
- ↳ Księstwo Epeeliotów
- ↳ Wielkie Księstwo Smirnovskie
- ↳ Księstwo Daalriada
- Przykładowe państwo
- ↳ Przykładowe państwo
- ↳ Przykładowe Tajne
- Archiwum
- ↳ Królestwo Tarlandzkie [archiwalne]
- ↳ Oświecona Republika Aruzji [archiwalne]
- Archiwum Fantasperius
- ↳ Forum
- ↳ Zasady
- ↳ Rejestracja
- ↳ Przyjęte podania
- ↳ Dyskusje
- ↳ Wydarzenia
- ↳ Wojny i konflikty
- ↳ Tajne przykładowe
- ↳ Państwa
- ↳ Królestwo Meranii
- ↳ Włości
- ↳ Arcyksięstwo Otharu-Netheru
- ↳ Plemię Rwlgrurwl
- ↳ Królestwo Derinu
- ↳ Królestwo Słońca
- ↳ Szogunat Kumkum
- ↳ Imielin
- ↳ Królestwo Zer'Sai
- ↳ Ghamiskosh
- ↳ Królestwo Belghostu
- ↳ Najpotenrzniejsie Krurestfo
- ↳ Królestwo Naugrimów
- ↳ Królestwo Samotnej Góry
- ↳ Klany Bhagodon
- ↳ Królestwo Drakonis
- ↳ Smocze Wybrzeże
- ↳ Skrzacia dziedzina
- ↳ Księstwo Ventalów
- ↳ Królestwo Loir
- ↳ Cesarstwo Appuru
- ↳ Republika Elst
- ↳ Królestwo Szegvar
- Archiwum Terra Incognita
- ↳ Administracja
- ↳ Regulamin
- ↳ Zasady gry
- ↳ Sprawy organizacyjne
- ↳ Gra
- ↳ Świat gry
- ↳ Rekrutacja
- ↳ Mapy
- ↳ Wojny
- ↳ Wydarzenia
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Dyskusje
- ↳ Dyskusje
- ↳ Fora graczy
- ↳ Preussisch Westindien Kompanie
- ↳ Nowa Dania
- ↳ Rzeczpospolita Nowego Świata
- ↳ Floryda Wschodnia
- ↳ Nowa Kampania
- ↳ Pomorska kompania zachodnioindyjska
- ↳ Nowa Aleksandria
- ↳ Austriacka Kompania Handlowa
- ↳ Nowa Tunezja
- ↳ West-Indisch Gouvernement
- ↳ Vicekrólestwo Lisboi
- ↳ Gion
- ↳ Laurentia
- ↳ Nuova Venetia
- ↳ NPC
- ↳ NPC kolonialne
- ↳ Liga Nowego Świata
- ↳ Nowa Katalonia
- ↳ Baliwat Rycerzy Świętego Jana w Warnenzji
- ↳ Wolne Miasto Aves
- ↳ Nowa Andaluzja
- ↳ Wicekrólestwo Nowej Kastylii
- ↳ Nova Scotia
- ↳ Wilajet Nowego Świata
- ↳ NPC tubylcze
- ↳ Królestwo Amazo
- ↳ Konfederacja Koczitów
- ↳ Konfederacja Wolnych Ohlonów
- ↳ Federacja Kalabaków
- ↳ Konfederacja Chiwataka
- ↳ Królestwo Ramanu
- ↳ Republika Maskijska
- ↳ Królestwo Maqtala
- ↳ Republika Tekiteko
- ↳ Królestwo Naulan
- ↳ Królestwo Laudii
- ↳ Republika Gao-Lori
- ↳ Przykładowe państwo
- ↳ Nowa Generia
- ↳ Tajne Generii
- ↳ Dla tych co odeszli
- ↳ Spoczywaj w pokoju
- ↳ Federacja Czoko-Szoko
- ↳ Królestwo Brøksgal
- ↳ Republika Wolnych Ludzi w Avis
- ↳ Federacja Nowego Mezco
- ↳ Teokracja Zjednoczonych Aidanów
- ↳ Nowa Szwecja
- ↳ Francuskie Wschodnie Indie