Ruchy wojsk

Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

207 rok

Królestwo Szegvar

W prowincji 106 zbiera się Armia Obronna, która broni prowincji.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
AdDur
Posty: 593
Rejestracja: sob mar 06, 2021 3:48 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: AdDur »

Rok 207

Królestwo Meranii

W prowincji 72 zbiera się Wolna Eskadra. Żegluje ona do prowincji 89 w Szogunacie Kumkum, eskortując fundusze dla Szoguna. Po zakończeniu misji, Eskadra ulega rozwiązaniu.
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

Rok 208

Samotna Góra

Pierwsza Armia i Druga Armia reorganizują się i łączą się w Armię Samotnej Góry, która rusza z prowincji 23 do 1.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

Rok 208

Królestwo Derinu

Sztandar Derinu reorganizuje się. Wydziela się z niego Chorągiew Północna, która rusza z prowincji 23 do 27.
Sztandar Derinu rusza z prowincji 23 do 1.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

Rok 208

Królestwo Szegvar

Armia Tronu Czaszek łupi prowincję 1 i rekwiruje okręty, którymi przepływa do prowincji 27.
Armia Obronna rusza z prowincji 106 do prowincji 27, łącząc się z Armią Tronu Czaszek.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Awatar użytkownika
Saharczyk
Mistrz Gry
Posty: 1197
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 9:43 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Saharczyk »

Włości
Rok 208


Pogwizdana Kompania w prowincji 93 otrzymuje wzmocnienia.
I11: Despotat Milingów, I12: Królestwo Coirdilaes, I13: Zakon Blauschild
Awatar użytkownika
Krewetki
Posty: 415
Rejestracja: sob mar 06, 2021 8:26 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Krewetki »

208 rok

Legion Pszecifko Bestiom rusza na pułnoc.
Awatar użytkownika
Krewetki
Posty: 415
Rejestracja: sob mar 06, 2021 8:26 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Krewetki »

209 rok

Legion Pszecifko Bestiom ulega rozwiązaniu.
Awatar użytkownika
Saharczyk
Mistrz Gry
Posty: 1197
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 9:43 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Saharczyk »

Włości
Rok 209


Pogwizdana Kompania wyrusza z prowincji 93 do prowincji 86.
I11: Despotat Milingów, I12: Królestwo Coirdilaes, I13: Zakon Blauschild
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

209 rok

Smocze Wybrzeże

W prowincji 95 gromadzi się Armia Straszliwego Szervazixa.

W prowincji 92 gromadzi się Straszliwa Armia Markizixa.

Obydwie armie ruszają do prowincji 12 w celu jej przejęcia (i sklepania się nawzajem).
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wojny i konflikty”