Ruchy wojsk
Re: Ruchy wojsk
207 rok
Królestwo Szegvar
W prowincji 106 zbiera się Armia Obronna, która broni prowincji.
Królestwo Szegvar
W prowincji 106 zbiera się Armia Obronna, która broni prowincji.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Re: Ruchy wojsk
Rok 207
Królestwo Meranii
W prowincji 72 zbiera się Wolna Eskadra. Żegluje ona do prowincji 89 w Szogunacie Kumkum, eskortując fundusze dla Szoguna. Po zakończeniu misji, Eskadra ulega rozwiązaniu.
Królestwo Meranii
W prowincji 72 zbiera się Wolna Eskadra. Żegluje ona do prowincji 89 w Szogunacie Kumkum, eskortując fundusze dla Szoguna. Po zakończeniu misji, Eskadra ulega rozwiązaniu.
Re: Ruchy wojsk
Rok 208
Samotna Góra
Pierwsza Armia i Druga Armia reorganizują się i łączą się w Armię Samotnej Góry, która rusza z prowincji 23 do 1.
Samotna Góra
Pierwsza Armia i Druga Armia reorganizują się i łączą się w Armię Samotnej Góry, która rusza z prowincji 23 do 1.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Re: Ruchy wojsk
Rok 208
Królestwo Derinu
Sztandar Derinu reorganizuje się. Wydziela się z niego Chorągiew Północna, która rusza z prowincji 23 do 27.
Sztandar Derinu rusza z prowincji 23 do 1.
Królestwo Derinu
Sztandar Derinu reorganizuje się. Wydziela się z niego Chorągiew Północna, która rusza z prowincji 23 do 27.
Sztandar Derinu rusza z prowincji 23 do 1.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Re: Ruchy wojsk
Rok 208
Królestwo Szegvar
Armia Tronu Czaszek łupi prowincję 1 i rekwiruje okręty, którymi przepływa do prowincji 27.
Armia Obronna rusza z prowincji 106 do prowincji 27, łącząc się z Armią Tronu Czaszek.
Królestwo Szegvar
Armia Tronu Czaszek łupi prowincję 1 i rekwiruje okręty, którymi przepływa do prowincji 27.
Armia Obronna rusza z prowincji 106 do prowincji 27, łącząc się z Armią Tronu Czaszek.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Re: Ruchy wojsk
Włości
Rok 208
Pogwizdana Kompania w prowincji 93 otrzymuje wzmocnienia.
Rok 208
Pogwizdana Kompania w prowincji 93 otrzymuje wzmocnienia.
I11: Despotat Milingów, I12: Królestwo Coirdilaes, I13: Zakon Blauschild
Re: Ruchy wojsk
208 rok
Legion Pszecifko Bestiom rusza na pułnoc.
Legion Pszecifko Bestiom rusza na pułnoc.
Re: Ruchy wojsk
209 rok
Legion Pszecifko Bestiom ulega rozwiązaniu.
Legion Pszecifko Bestiom ulega rozwiązaniu.
Re: Ruchy wojsk
Włości
Rok 209
Pogwizdana Kompania wyrusza z prowincji 93 do prowincji 86.
Rok 209
Pogwizdana Kompania wyrusza z prowincji 93 do prowincji 86.
I11: Despotat Milingów, I12: Królestwo Coirdilaes, I13: Zakon Blauschild
Re: Ruchy wojsk
209 rok
Smocze Wybrzeże
W prowincji 95 gromadzi się Armia Straszliwego Szervazixa.
W prowincji 92 gromadzi się Straszliwa Armia Markizixa.
Obydwie armie ruszają do prowincji 12 w celu jej przejęcia (i sklepania się nawzajem).
Smocze Wybrzeże
W prowincji 95 gromadzi się Armia Straszliwego Szervazixa.
W prowincji 92 gromadzi się Straszliwa Armia Markizixa.
Obydwie armie ruszają do prowincji 12 w celu jej przejęcia (i sklepania się nawzajem).
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes