Ruchy wojsk
Re: Ruchy wojsk
Smocza ekspedycja wycofuje się z prowincji 60 do prowincji 117
Re: Ruchy wojsk
Rok 210
Królestwo Meranii
Gwardia Królewska przemieszcza się w misji dyplomatycznej z 72 do 73, po odbyciu tej misji powraca do 72.
Królestwo Meranii
Gwardia Królewska przemieszcza się w misji dyplomatycznej z 72 do 73, po odbyciu tej misji powraca do 72.
Re: Ruchy wojsk
Rok 210
Arcyksięstwo Otharu-Netheru
Flota arcyksięstwa reorganizuje się i okupuje zajęte prowincje.
Flota Gniewu formuje się w prowincji 47 i płynie dołączyć do Floty arcyksięstwa.
Arcyksięstwo Otharu-Netheru
Flota arcyksięstwa reorganizuje się i okupuje zajęte prowincje.
Flota Gniewu formuje się w prowincji 47 i płynie dołączyć do Floty arcyksięstwa.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Re: Ruchy wojsk
Rok 210
Królestwo Meranii
W Roderii w prowincji 72 formują się Złota Kompania i Flota Królewska.
Złota Kompania podejmuje zadania garnizonowe w stolicy.
Flota Królewska podejmuje patrol okolicznych wód.
Królestwo Meranii
W Roderii w prowincji 72 formują się Złota Kompania i Flota Królewska.
Złota Kompania podejmuje zadania garnizonowe w stolicy.
Flota Królewska podejmuje patrol okolicznych wód.
Re: Ruchy wojsk
Rok 210
Królestwo Belghostu
Armia Belghostu wycofuje się z Szegvaru i rusza na prowincję 45.
106->30->120->48->46->45
Królestwo Belghostu
Armia Belghostu wycofuje się z Szegvaru i rusza na prowincję 45.
106->30->120->48->46->45
Re: Ruchy wojsk
210
W Loir ( prow 90) zostaje powołana Armia Królewska
W Loir ( prow 90) zostaje powołana Armia Królewska
Re: Ruchy wojsk
Rok 210
Królestwo Słońca
1 Armia powołuje się w prowincji 39 i po reorganizacji z Dewizją Szturmową ( prowincja 39) rusza poprzez 40 i 42 szturmuje prowincję 43 Królestwa Loir
39->40->42->43
Królestwo Słońca
1 Armia powołuje się w prowincji 39 i po reorganizacji z Dewizją Szturmową ( prowincja 39) rusza poprzez 40 i 42 szturmuje prowincję 43 Królestwa Loir
39->40->42->43
Re: Ruchy wojsk
To już na 211 rok będzie.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Re: Ruchy wojsk
211
W prowincji 90 powołana zostaje Armia Obrońców Królestwa.
Zostaje ona podzielona do Armii Królewskiej oraz Strażników Zoresha
W prowincji 90 powołana zostaje Armia Obrońców Królestwa.
Zostaje ona podzielona do Armii Królewskiej oraz Strażników Zoresha
Re: Ruchy wojsk
211
W prowincji 90 powołane zostaje Armia Najemnicza której zadaniem jest wspieranie Armii Królewskiej oraz Strażników Zoresha. Wszystkie 3 armie ruszają do prowincji 43 gdzie mają zatrzymać atak skorpionów
W prowincji 90 powołane zostaje Armia Najemnicza której zadaniem jest wspieranie Armii Królewskiej oraz Strażników Zoresha. Wszystkie 3 armie ruszają do prowincji 43 gdzie mają zatrzymać atak skorpionów