Ruchy wojsk

Awatar użytkownika
Badet
Posty: 2594
Rejestracja: sob mar 06, 2021 12:46 pm

Ruchy wojsk

Post autor: Badet »

Każdy Ruch Wojsk bezwzględnie musi być zaopatrzony w datę wydania, a także miejsce początkowe armii/floty i miejsce docelowe (jeśli dotyczy przemieszczenia się armii/floty), podawane poprzez numery odpowiednich prowincji (morskich lub lądowych).
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Awatar użytkownika
addemczuk
Posty: 246
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 7:20 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: addemczuk »

R 201
Ekspedycja rusza z prowincji 100 do prowincji 7
Awatar użytkownika
Hareoon
Posty: 130
Rejestracja: sob mar 06, 2021 8:52 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Hareoon »

R 201

Flota Grgrgrmlml bierze na pokładę armię Gurgmlml i płynie do prowincji morskiej 11 żeby splądrować wszystkie graniczące z nią prowincje lądowe.
Awatar użytkownika
Saharczyk
Mistrz Gry
Posty: 1197
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 9:43 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Saharczyk »

Włości
Rok 202

Pogwizdana Ekspedycja zbiera się w prowincji 93 i rusza do prowincji 86.
I11: Despotat Milingów, I12: Królestwo Coirdilaes, I13: Zakon Blauschild
Imielin
Posty: 112
Rejestracja: sob mar 06, 2021 3:48 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Imielin »

- 202 - Armia Komuny zbiera się w prowincji nr 10 i wyrusza przeciwko okupantom w prowincji nr 11.
Awatar użytkownika
Hareoon
Posty: 130
Rejestracja: sob mar 06, 2021 8:52 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Hareoon »

Plemię Rwlgrurwl
Rok 202

Flota Grgrgrmlml bierze na pokładę armię Gurgmlml i wraca do prowincji 81 do stolicy..
Awatar użytkownika
Panicz Rahl
Posty: 58
Rejestracja: śr mar 10, 2021 5:27 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Panicz Rahl »

Rok 202:
Oddział 1 z prowincji 26 rusza na granicę 28/105 odebrać księżniczkę.
MrMatinh
Posty: 1050
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 11:29 am

Re: Ruchy wojsk

Post autor: MrMatinh »

Rok 202

Królestwo Szegvar


Armia Łupieżcza rusza z prowincji 27 do prowincji 24 i 23 aby je złupić.

Gwardia Honorowa rusza z prowincji 105 na granicę 105/28 eskortując księżniczkę oraz dary do rąk Oddziału 1 z Królestwa Derinu. Następnie dołącza do Armii Łupieżczej.
Imp XI: Królestwo Generii, Piracka Republika Tortugi, Norsowie
Imp XII: Królestwo Castiglione
Imp XIII: Marchia Altmarku, GM
Sauaro
Posty: 217
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 1:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Sauaro »

202

Powołanie Armi Królewskie w Loir ( prow 90)
Sauaro
Posty: 217
Rejestracja: ndz mar 07, 2021 1:46 pm

Re: Ruchy wojsk

Post autor: Sauaro »

202
Armia Królewska rusza do oazy Zoresha
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wojny i konflikty”