Ruchy wojsk
Ruchy wojsk
Każdy Ruch Wojsk bezwzględnie musi być zaopatrzony w datę wydania, a także miejsce początkowe armii/floty i miejsce docelowe (jeśli dotyczy przemieszczenia się armii/floty), podawane poprzez numery odpowiednich prowincji (morskich lub lądowych).
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: Konfederacja Kantonów Naugrimskich-GM, I12: Cesarstwo Ta'in, I13: Hospodarstwo Tenes
Re: Ruchy wojsk
R 201
Ekspedycja rusza z prowincji 100 do prowincji 7
Ekspedycja rusza z prowincji 100 do prowincji 7
Re: Ruchy wojsk
R 201
Flota Grgrgrmlml bierze na pokładę armię Gurgmlml i płynie do prowincji morskiej 11 żeby splądrować wszystkie graniczące z nią prowincje lądowe.
Flota Grgrgrmlml bierze na pokładę armię Gurgmlml i płynie do prowincji morskiej 11 żeby splądrować wszystkie graniczące z nią prowincje lądowe.
Re: Ruchy wojsk
Włości
Rok 202
Pogwizdana Ekspedycja zbiera się w prowincji 93 i rusza do prowincji 86.
Rok 202
Pogwizdana Ekspedycja zbiera się w prowincji 93 i rusza do prowincji 86.
I11: Despotat Milingów, I12: Królestwo Coirdilaes, I13: Zakon Blauschild
Re: Ruchy wojsk
- 202 -
Armia Komuny zbiera się w prowincji nr 10 i wyrusza przeciwko okupantom w prowincji nr 11.
Re: Ruchy wojsk
Plemię Rwlgrurwl
Rok 202
Flota Grgrgrmlml bierze na pokładę armię Gurgmlml i wraca do prowincji 81 do stolicy..
Rok 202
Flota Grgrgrmlml bierze na pokładę armię Gurgmlml i wraca do prowincji 81 do stolicy..
- Panicz Rahl
- Posty: 58
- Rejestracja: śr mar 10, 2021 5:27 pm
Re: Ruchy wojsk
Rok 202:
Oddział 1 z prowincji 26 rusza na granicę 28/105 odebrać księżniczkę.
Oddział 1 z prowincji 26 rusza na granicę 28/105 odebrać księżniczkę.
Re: Ruchy wojsk
Rok 202
Królestwo Szegvar
Armia Łupieżcza rusza z prowincji 27 do prowincji 24 i 23 aby je złupić.
Gwardia Honorowa rusza z prowincji 105 na granicę 105/28 eskortując księżniczkę oraz dary do rąk Oddziału 1 z Królestwa Derinu. Następnie dołącza do Armii Łupieżczej.
Królestwo Szegvar
Armia Łupieżcza rusza z prowincji 27 do prowincji 24 i 23 aby je złupić.
Gwardia Honorowa rusza z prowincji 105 na granicę 105/28 eskortując księżniczkę oraz dary do rąk Oddziału 1 z Królestwa Derinu. Następnie dołącza do Armii Łupieżczej.
Imp XI: Królestwo Generii, Piracka Republika Tortugi, Norsowie
Imp XII: Królestwo Castiglione
Imp XIII: Marchia Altmarku, GM
Imp XII: Królestwo Castiglione
Imp XIII: Marchia Altmarku, GM
Re: Ruchy wojsk
202
Powołanie Armi Królewskie w Loir ( prow 90)
Powołanie Armi Królewskie w Loir ( prow 90)
Re: Ruchy wojsk
202
Armia Królewska rusza do oazy Zoresha
Armia Królewska rusza do oazy Zoresha